ponedjeljak, 02.11.2009.

I VI STE MI SVJEDOCI

..ili..kako bi to ja..kada dođe moje vrijeme…

Želim obred bez vjerskih obilježja…
ukoliko neko ima što pozitivno za reći…neka kaže…molim,
svojim riječima…jednom, dvije, sastavkom..ali ne davite ljude…
postane zamorno…
za kritike, cinike, skeptike i one koji se ne slažu,
sa mojom osobom, likom ili djelom…
knjiga žalbe nalazi se na šanku…

Želim obred spaljivanja…dakle, ako imate potrebu se veseliti,
zacijuknuti ili plesati, dodati kerozina, i pri tome pjevušiti sebi u bradu –"burn, baby burn".. na volju vam…
sve ostalo vam je jasno…

Nemojte me oživljavati, a kamoli pustiti da aparati rade svoj posao…
Pokušajte iskoristiti dijelove… od organa,što se iskoristiti da…

I to je uglavnom to…
ne dramite, ne radite sebi mjesto ili zagovor tamo gore,
ja vam ga sigurno neću rezervirati…
ja sam manje-više zadovoljna, i sve bi ponovila…na vašu žalost…

I da, skoro zaboravih napomenuti…
nadajte se da ste me se napokon riješili, i da vas neću posjećivati…xixixixix…
lijepi pozdrav svima vama koji ostajete…

- 14:33 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>