Circle of Snakes

ponedjeljak, 19.11.2007.

Reklame, premijer, otkaz

Ah, sa pričom nisa zadovoljan, pa dok ju ne doradim to te mjere da bude za objavljivanje, sljedi moja kritika duštva. Uživajte, poslje toga sljedi nova epizoda Izgubljenih.


Ožalošćen što, opet, nisam dobio posao, počeo sam razmišljati koliko hormonalnih tableta moram popiti da mi izrastu sise. «Oh, zašto?» pitate se? To je jedini kriterij za dobiti posao, bar od onoga što sam ja vidio. Ako netko može nabaviti neke bez da ih doktor propiše bio bih izrazito zahvalan.
Dok čekam bus, svira mi Muse na uređaju zvanom MP3. Pa se sjetim kako sam naletio na stranicu gdje su pitali koji mi je najdraži MP3. Da li treba uopće dublje ulaziti u to?
Vozim se tako u busu i primjetim reklame. A koje reklame sljede sada nego nasmješeni penzići, sretni radnici, ljudi u kravatama i službenim suknjama kako govore isklišejzirane stvari poput «Idemo dalje», «Mi smo budućnost», «Vi odlučujete» i slično. Pobogu, neke od tih stranaka imaju i po 30 milijuna kuna budžeta i to je najbolje što mogu smisliti? «Vi ste budućnost»? Da meni netko da milijun kuna da smislim slogan stranci, čovječe... Dolazimo do druge točke. Sretni umirovljenici? Recite mi, kada ste vani, sjedite kod klupe i pijete, da li oni umirovljenici što skupljaju boce vama izgledaju sretno? Ili oni, što jedva jedvice na dolcu skupe para za dvije glave kupusa, da li oni izgledaju sretno? Ili ona dražesna bakica što u Tkalčićevoj prodaje cvijeće? Odgovor se nekako od sam nameće.
Sretni radnici? Otvorili nova radna mjesta? Za šminkerice koje u poslu napreduju super karakterom da. Ali za nas ostale? Koji nemaju tatu koji je sa premijerom išao u vrtić? Odgovor se i ovdje nameće.
Uostalom, zašto moraju svi kanidati za premijera biti takvi neki bogatunčići? Nemožeš se s takvim čovjekom poistovjetit. Zamislite si ovog premijera. Hlače su mu Adidas trenirka (original, pa ipak je premijer), dolje ima crne čarape, koje se razlikuju za nijansu u crnini, jer mu je žena zamjenila čarape u veš mašini. Na njih natakne papuče, crne, kupljene u Nami, ipak mora podržavati domaću ekonomiju. Gore bijela potkošulja. I simpatična škemba, pivska po mogućnosti, pomalo pročelav, ali to malo kose što ima pušta na sjećajna na stare dane dok je slušao Hendrixa, Rolling Stones, Led Zeppelin i slićno. Mada danas sluša Mladena Burnaća, Nives Celzijus i Daru Bubamaru (radi bobrih susjednih odnosa). A sada ozbiljno, to nam naši starci stalno pričaju kako su prije bili rokeri. Di su ti «Rokeri» danas? Netko tko jedanpt sluša Hendrixa, stalno ga sluša. Nemojmo tako.
Nadalje, zamislite si tog našeg novopečenog premijera na službenom putu. U Bijelog Kući recimo. Ok, ipak sada nosi gornji dio Adidas trenirke jer nemože se u Bijeloj Kući pojaviti samo u podkošulji. Rukuje se s Bushom pa se ide počaćkati uho sam malim prstom ( na kojem pušta nokat radi lakšeg kopanja uha, to nam odmah upućuje da taj naš premijer zna koristiti svoju pamet). Ili zamislite si sjednicu UN-a. Dok Mahmoud Ahmadinejad drži govor o nuklearnoj energiji, sa hrvatske strane se čuje glasni podrik poslje dobrog gutljaja Karlovačkog (domaće, uvijek domaće). Svi ostali članovi UN-a uključujući Mahmouda, kojeg je naš premijer prekinuo, dražesno se nasmiju i komentiraju slatkim tonom, «Ah, ta Hrvatska». I eto ga, status Hrvatske se odmah uzdigao u UN-u.
E, to je premijer kakvog ja želim! To je premijer s kojim se mogu pistovjetiti!
Nova tema. Moja prijateljica je dobila otkaz. Radila je u dućanu s odjećom. Citiram : «Radi premašenog budžeta». Ok, to je i nekako razumljivo. No, pitam ja nju koliko imaju shop managera. Imaju sedam. Seadam shop managera za jedan dućan. Nekim čudom su prevršili budžet. Nekako me čudi kako. Stoga ako netko od dragih čitatelja možda zna urok prevršenog budžeta molim da mi pošalju odgovor. Onaj koji ima najviše smisla dobit će simboličku nagradu u obliku Penkala. Još ona to opravdava, «Pa da imamo više odjela i tako to...», pranje mozga, kažem vam, pranje mozga. TO joj naprave i ona ih još brani...
Najveći problem je što mladi ne žele glasati uopće. «Šta će mi to, ionako tko god bude na vlasti će me pljačkati». Zato si i pljačkan! Jer ne želiš da se stanje promjeni, galsaj, izobri se za svoja pravai prstani biti pasivan i kukati kako ti je loše u životu!

Hvala na čitanju, do sljedeće kritike, doviđenja!
- 17:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>