BAZUKA... i BAZUKA

17.01.2008., četvrtak

Khm... pimpek

Blah, blah, da oke.
Sad sam stara, idemo dalje.
Sjetili su se ljudi koji su bili nagovoreni najvjerojatnije, ali oke.
Keks se nije sjetila.

Majka je izjavila: " Ne želim da te unište cigarete i alkohol"
Gledala sam ju tupo, kao i uvijek kad pokušavam ne umrijeti od smjeha i rekla s velikim naporom: " Majko, ja ne puštim"
Nisam se nažalost mogla nikad u potpunosti riješiti onog pogleda u lijevu stranu koji se uvijek nesvjesno dogodi tijekom laganja.
Izgleda da je čak i ona to shvatila. Kako neobično.

- " Ukinut ću ti džeparac"
Kako kul.
Izgleda da joj ponestaje kreativnosti.

Sjedila sam u busu i trpila pjevanje pijanih maloljetnika.
Kreker je još uvijek bila u Francuskoj u to vrijeme, i moj se krug prijatelja drastično smanjivao iz dana u dan. Moj noćni odlazak doma bio je neopisivo usamljen.
Uglavom.
Sjedila sam u busu i trpila pjevanje pijanih maloljetnika.
O javoru ili sličnom drvu.
Pokušavala sam slušati Emilie, ali je netko otvorio prozor i kosa je neprestano letjela uokolo, pa sam se morala boriti s njom.
Dok je rat trajao, osoba do mene, s očitim alkoholnim problemom pokušala mi je ukrasti slušalice i s njima i moju najdražu glazbu.
Naravno da sam se žalila, iako sve to nije imalo baš nekog efekta jer me nekoliko minuta prije zbunjeno pitao: "još uvijek proizvode tako male ljude?"
Super...
Nakon nekoliko minuta neprestanog ponavljanja rečenice " ne to je moje, moja glazba, moje, moje", čovjek je odustao, počeo se smijati, i nastavio s tim cijelim putem.
Mrzim ljude.
Kako mogu biti tako grozni u pijanom stanju? Ja pijana grlim ljude, i drveće i svakakve stambene objekte. Ne pokušavam krasti stvari osim, oke, nekih koje jako svjetlucaju ili imaju šljokice koje mrzim.
To se mora uzeti i uništiti.

Oke, još uvijek koristim ono "gospodine" u svakodnevnom govoru. Nisam kriva, jednostavno je jače od mene.
U ponedjeljak sam bila s krekerom u kinu, i izmislile smo 3 riječi koje već postoje ali ih nitko ne koristi.
Oke, shvaćam da onda zapravo nisu naši izumi, ali koga briga. Ionako cijeli život precijenjujemo vlastitu egzistenciju i intelekt.
Film je bio kul, za razliku od ostalih filmova na koje tjeram ljude.
Dvorana je bila poluprazna, i nije bilo puno djece. Da kasnije nismo umirale od bolova i pokušavale dobiti bulimiju, bilo bi savršeno.
Iako još uvijek ne vjerujem da je nestao pepsi. Oke, pepsi je bio, onak, najbolja stvar koja se dogodila cinestaru.
Ali neee... Zašto oni to nebi zamijenili sa kokakolom koja je užasno gej i grozna?
Zašto ne? Oke, barem su nabavili papirnate čaše. I slamke koje su većinom roze pa moraš jako paziti da tu boju ne dotakneš dok se boriš za žutu ili zelenu. Čak i plavu.
Ljubičastu mogu samo sanjati.
Poslje kina imali smo dileme između odlaska na hitnu, odlaska doma, gledanja još jednog filma ili alkoholiziranja.
Pogodite eek
Odlučile smo opet pratiti ljude jer je to jedino što je zapravo imalo smisla.
Odabrale smo osobu koja je izgledala kao da će nastaviti pješice tih tri stanice, i krenule u stilu likova iz crno bijelih filmova o mafijašima.
Bilo je zabavno. Prvih nekoliko minuta.
Rugale smo se smješnim ljudima izbjegavajući ogledala. Sigurnije je...
Ponekad smo takvi kreteni. Bez ovog ponekad.

Molim vas da ignorirajte moje prevelike gramatičke pogreške. Ne znam koji mi je.
Popravit ću post kad mi se vrati normalnost. Nekako ju izgubiš od prevelike temperature.
Oke, to je zapravo polulaž, jer nikad nisam imala sposobnost pisanja u duhu hrvatskog jezika...

Idem sad.
Odjava

- 13:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


Msn: alexandra_irony@hotmail.com

Kreker
Keks
Natalija
Maja

Novi početak.
Blogerski, ne realni.
Iako bi mi dobro došao i ovaj drugi.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sentenced, Entwine, Charon, London after midnight, For my pain, Poisonblack, Amorphis, Franz Ferdinand, March violets, Paradise lost, The 69 eyes, Type 0 negative,Apocalyptica, A perfect circle, The Cult, Blind guardian, Eternal tears of sorrow, Deftones, Beseech, Murderdolls, AFI, From autumn to ashes, Xandria, Rob Zombie, Tapping the vein, Flowing Tears, Sinamore, Shadowplay, Emilie Autumn, The birthday massacre, Porcelain and the tramps, A kiss could be deadly, Koffin Kats....
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ne volim pravila.
Ne vjerujem da se ljudi mogu promjeniti.
Ali vjerujem u karmu.
I u vječnost.
Iako se toga nevjerojatno bojim...

Image Hosted by ImageShack.us


Imam visoke kriterije prema filmovima.
I glazbi.
Prema ljudima općenito...

Dramatiziram. Često.
Znam da je to loše, i jako iritantno,
ali trenutno i neispravivo.


You stand in my way
With nothing to say
You think you're the world
I'm so lost without you
I'm sorry my friend
This is not the end
I'll do it without you
I'll do it again


Nadam se da ću jednog dana
saznati da smo svi mi dio jednog velikog
eksperimenta,
okrenuti se i otići....
Pjevat ću Symphony of destruction
i mahati rukama.
I nositi jako šarenu odjeću.
Dok puše vjetar...
Više neću morati izmišljati nove riječi,
dodavati nemoguće epitete svakoj stvari,
imenovati predmete
i smijati se šutnji.


It's so thought provoking
Emotion evoking
I can't turn around
I don't want to pretend


Volim individualnost.
Odstupanje od normalnosti.
Kreativnost.
Ljubičaste bombone.
Svijeće od cimeta...
I vjetar...
Volim kad sam u pravu.
Patim od prevelike razmaženosti.
Zapravo, svi oko mene pate zbog toga. Meni je iskreno, svejedno.

Imam poremećenu maštu.
I noćne more.
Bez boje...


You cry out in your sleep,
All my failings exposed.
And there's a taste in my mouth,
As desperation takes hold.
Just that something so good
Just can't function no more.


Volim satima buljiti u slike Florie Sigismondi.
Istovremeno slušajući Emilie Autumn.
I volim neprestano čitati kolekciju knjiga Jane Austen.
I to cijelo vrijeme istim redosljedom: sense and sensibility, Emma, pride and prejudice i persuasion.
Zapravo je prilično neobjašnjivo zašto volim nju i njene knjige.
Pogotovo jer sam u realnosti totalno emotivno hendikepirana.

Volim i filmove Petera Weira. Pogotovo Društvo mrtvih pjesnika.
Zbog tog sam filma imala opsesiju Abrahamom Cowleyem. Zapravo, cjelokupnom engleskom poezijom iz 17og i 18og stoljeća.
To je prestalo otkrićem svijeta Viktorije Faust i romana s vampirskom ljubavnom tematikom.

U zadnje vrijeme slušam jako čudne feminističke bendove.
Pogotovo porcelain and the tramps.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sleepless by Agonizer

Sleepless nights
Hours longer than the day
Morning never comes
Can't close my eyes
To fall asleep again

Hours die
Slower than the night
Sleep would be the blessing
And the only friend of mine

'Cos the world may change
While I am away
I just might wake up in the world
Where everything I had is gone

Nightmares come
Twisting my mind
Blind eyes try to see
It's so dark and I'm all alone

Something moves
I'm dying of fear
And you are there
And the world is still the same

'Cos the world may change
While I am away
I just might wake up in the world
Where everything I had is torn

TORN IN TO LITTLE PIECES
RIPPED ALONG THE PATH I WALK IN
AND WHEN I'M THERE
NOTHING MAKES THE DIFFERENCE ANYWAY

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Something must break by Joy division

Two ways to choose,
On a razor's edge,
Remain behind,
Go straight ahead.

Room full of people, room for just one,
If I can't break out now, the time just won't come.

Two ways to choose,
Which way to go,
Decide for me,
Please let me know.

Looked in the mirror, saw I was wrong,
If I could get back to where I belong, where I belong.

Two ways to choose,
Which way to go,
Had thoughts for one
Designs for both.

But we were immortal, we were not there,
Washed up on the beaches, struggling for air.

I see your face still in my window,
Torments yet calms, won't set me free,
Something must break now,
This life isn't mine,
Something must break now,
Wait for the time,
Something must break.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::