BAZUKA... i BAZUKA

06.01.2008., nedjelja

Ksenija!!!

Bit ćemo glupi i praviti se da ništa ne shvaćamo.
Može.

Jednom sam vidjela kako ljudi pokušavaju silovati kip Julije. Bilo je to na maturalcu. Bilo je grozno.

American mcgee`s alice je nešto što se trebalo dogoditi svakoj ženi iz bajke.
Odavno.
Nadam se da će se netko sjetiti razviti psihički poremećaj i snjeguljici.
Volim snjeguljicu, btw.
I znam da je ta igrica dosta stara, ali to me ne spriječava u njenom obožavanju.
Film o morbidnoj alice dolazi u 4om ili 5om mjesecu. obećali su.
Kad sam već kod alice, creepshow 3 ima kul priču inspiriranu tom ženom.
Ah, creepshow...Stephen King, tko drugi.
Obožavala sam to...
Možda zbog vampira i one žene koja je ubijala ljude na neopisivo kul način.

Ha! Imam nokte boje aluminijske folije.
Grozno je i sretna sam zbog toga....
Kul je posjedovati nokte. Ozbiljno.
Život mi nije bio potpun zbog toga što sam godinama osjećala da nešto nedostaje. Sad je napokon sve oke.

Oke, ne ponašam se upravo kao ženska osoba!
Oke, ne...
Oke, oke...
Bit ću normalna.
Od sutra.
Danas ću još izvoditi čudne plesove sreće zbog svega toga.

Živciraju me gužve.
I stare žene koje jednostavno ne mogu stajati malo dalje, nego se baš moraju nalijepiti za tebe, i panično te uloviti za vrat svaki put kad bus zakoči.
Ili ako sjediš, sjednu do tebe i drže ti ruku na koljenu.
Čemer.
Tako gej.

Na faksu je zbilja lako upoznati nove ljude.
Prije me takve stvari nisu zanimale, ali kako sam odlučila povećati, ili oke.. stvoriti krug poznanika, morala sam to obaviti.
Bila sam na predavanjima i žvakala olovku. Izgledala sam jako neuravnoteženo jer se više ne trudim kombinirati boje tako da ne djeluju bolno za oči.
Gađala sam preostalih sedmero ljudi s gumicama, i pjevušila neku neodređenu pjesmicu.
Vjerojatno onu koju sam pokupila gledajući baby tv. i onaj njihov vrtuljak koji se točno 3 sata vrti i svira.
Uglavnom, nije prošlo ni 5 minuta, i već je došla jedna cura i rekla mi da sam čudna.
Kasnije me natjerala na kavu, i nije mi dala da pijem čaj.
Upoznala me s prijateljem koji, oke, oke.... spremni? oke, posjeduje rastavljenu bazuku!
Ovo mi je valjda najsavršeniji dan u životu.
Natjerala sam ga da ju opiše do najsitnijeg detalja.
Bio je savršeno pristojan i rekao je da ima i ime. Bazuka, ne on. Mislim, i on ima ime, ali pobogu! Bazuka je važnija. Zove se Ksenija.

Sad moram učiti.
Vjerovali ili ne.
Sad sam odgovorna osoba!
Oke, majka mi je zaprijetila ukidanjem svih financijskih prihoda, pa sam morala obećati učenje.
Pobogu.

Pozdravljam vas

- 14:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


Msn: alexandra_irony@hotmail.com

Kreker
Keks
Natalija
Maja

Novi početak.
Blogerski, ne realni.
Iako bi mi dobro došao i ovaj drugi.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sentenced, Entwine, Charon, London after midnight, For my pain, Poisonblack, Amorphis, Franz Ferdinand, March violets, Paradise lost, The 69 eyes, Type 0 negative,Apocalyptica, A perfect circle, The Cult, Blind guardian, Eternal tears of sorrow, Deftones, Beseech, Murderdolls, AFI, From autumn to ashes, Xandria, Rob Zombie, Tapping the vein, Flowing Tears, Sinamore, Shadowplay, Emilie Autumn, The birthday massacre, Porcelain and the tramps, A kiss could be deadly, Koffin Kats....
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ne volim pravila.
Ne vjerujem da se ljudi mogu promjeniti.
Ali vjerujem u karmu.
I u vječnost.
Iako se toga nevjerojatno bojim...

Image Hosted by ImageShack.us


Imam visoke kriterije prema filmovima.
I glazbi.
Prema ljudima općenito...

Dramatiziram. Često.
Znam da je to loše, i jako iritantno,
ali trenutno i neispravivo.


You stand in my way
With nothing to say
You think you're the world
I'm so lost without you
I'm sorry my friend
This is not the end
I'll do it without you
I'll do it again


Nadam se da ću jednog dana
saznati da smo svi mi dio jednog velikog
eksperimenta,
okrenuti se i otići....
Pjevat ću Symphony of destruction
i mahati rukama.
I nositi jako šarenu odjeću.
Dok puše vjetar...
Više neću morati izmišljati nove riječi,
dodavati nemoguće epitete svakoj stvari,
imenovati predmete
i smijati se šutnji.


It's so thought provoking
Emotion evoking
I can't turn around
I don't want to pretend


Volim individualnost.
Odstupanje od normalnosti.
Kreativnost.
Ljubičaste bombone.
Svijeće od cimeta...
I vjetar...
Volim kad sam u pravu.
Patim od prevelike razmaženosti.
Zapravo, svi oko mene pate zbog toga. Meni je iskreno, svejedno.

Imam poremećenu maštu.
I noćne more.
Bez boje...


You cry out in your sleep,
All my failings exposed.
And there's a taste in my mouth,
As desperation takes hold.
Just that something so good
Just can't function no more.


Volim satima buljiti u slike Florie Sigismondi.
Istovremeno slušajući Emilie Autumn.
I volim neprestano čitati kolekciju knjiga Jane Austen.
I to cijelo vrijeme istim redosljedom: sense and sensibility, Emma, pride and prejudice i persuasion.
Zapravo je prilično neobjašnjivo zašto volim nju i njene knjige.
Pogotovo jer sam u realnosti totalno emotivno hendikepirana.

Volim i filmove Petera Weira. Pogotovo Društvo mrtvih pjesnika.
Zbog tog sam filma imala opsesiju Abrahamom Cowleyem. Zapravo, cjelokupnom engleskom poezijom iz 17og i 18og stoljeća.
To je prestalo otkrićem svijeta Viktorije Faust i romana s vampirskom ljubavnom tematikom.

U zadnje vrijeme slušam jako čudne feminističke bendove.
Pogotovo porcelain and the tramps.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sleepless by Agonizer

Sleepless nights
Hours longer than the day
Morning never comes
Can't close my eyes
To fall asleep again

Hours die
Slower than the night
Sleep would be the blessing
And the only friend of mine

'Cos the world may change
While I am away
I just might wake up in the world
Where everything I had is gone

Nightmares come
Twisting my mind
Blind eyes try to see
It's so dark and I'm all alone

Something moves
I'm dying of fear
And you are there
And the world is still the same

'Cos the world may change
While I am away
I just might wake up in the world
Where everything I had is torn

TORN IN TO LITTLE PIECES
RIPPED ALONG THE PATH I WALK IN
AND WHEN I'M THERE
NOTHING MAKES THE DIFFERENCE ANYWAY

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Something must break by Joy division

Two ways to choose,
On a razor's edge,
Remain behind,
Go straight ahead.

Room full of people, room for just one,
If I can't break out now, the time just won't come.

Two ways to choose,
Which way to go,
Decide for me,
Please let me know.

Looked in the mirror, saw I was wrong,
If I could get back to where I belong, where I belong.

Two ways to choose,
Which way to go,
Had thoughts for one
Designs for both.

But we were immortal, we were not there,
Washed up on the beaches, struggling for air.

I see your face still in my window,
Torments yet calms, won't set me free,
Something must break now,
This life isn't mine,
Something must break now,
Wait for the time,
Something must break.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::