c i n d e r e l l a' s world

utorak, 21.09.2004.


proba

- 00:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.09.2004.

Very funuy


Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh
uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the
olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit
pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit
porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by itslef but the
wrod as a wlohe.
Teunkie (yeah, that IS the right way to spell my
name)


- 00:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.09.2004.

odlučih imati mirnu večer. pogledah filmić, slušah muziku, čitah poeziju.
evo, upravo sam pročitala ovo...







LOPE DE VEGA
Žena

Žena je dobro najveće u ljudi,
(ludost je reći da to nije tako)
ona nam daje život, dobro svako,
ona nam često smrt i otrov nudi.
Mirno se nebo u oku joj budi,
a mnogo puta paklu je jednako;
svijet vrijednost njenu uočava lako,
a čovjek pati od podle joj ćudi.
Ona krv daje, život nam podari,
i Bog ne stvori od nje luđe stvari:
sad anđeo je, sad gora od zmije.
Voli pa mrzi, miluje pa mrvi,
i žena, to je ko puštanje krvi
što katkad spasi, a katkad ubije.


- 23:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #



dugo sam razmišljala kako da nazovem svoj blog. i inače se zamaram nebitnim stvarima i dosta sam sitničava tako da to nije ni čudno.
tako je nastala cinderella. pepeljuga.
uvijek sam obožavala tu bajku, volim je i danas, kao i većinu dječjih priča i pjesmi. obožavam djecu, njihov smijeh, pogled na svijet, razigranost, iskrenost. nikad neću dopustiti da umre dijete u meni i trudim se to zadržati i održavati čak i onda kad mi je najteže i kad me zapadnu problemi koji nikako nisu dječji.
razlog drugi, koji me naveo da dotični blog nazovem ovako je taj što obožavam cipele:-), a koja žena ih ne voli...mogla bih ih kupovati i kupovati, nikad mi ne bi bilo dosta jer uvjek trebam baš još one tamo:-). pepeljuga je izgubila svoju cipelicu, a ja sam se nedavno vratila doma bez jedne natikače, sram me bilo tako pijane:-). nije mi ju donio moj princ, našla sam je ujutro pred vratima, fala bogu jer bih teško pretrpjela gubitak.
moj princ će jednom također doći, toplo se nadam. možda ne s cipelom koja će me pretvoriti u princezu, ali bit ću princeza u njegovu srcu. živjet ćemo sretno do kraja života, uz pokoju trzavicu, nakon koje ćemo biti još bliži.

nitko ne jamči da se bajke ostvaruju, ja mogu jamčiti da je lijepo sanjati.

- 02:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 18.09.2004.

...

subota navečer. sama sam doma. sjedim za kompom, gubim vrijeme na netu, razmišljam o svemu.
život je čudan. kompliciran. ili je problem u meni. jednom sam pročitala negdje da ako nisi dio rješenja problema, onda si dio samog problema. ima smisla. svako pitanje ima odgovor, svaki problem rješenje. ali, tu je i činjenica da je sve to lako reći, teže primijeniti, pogotovo kad se radi o nama samima, gdje subjektivnost ima veliki udio u svemu tome.
tako je lako dijeliti savjete drugima, igrati se psihologa, slušati i pametovati. svi znamo što je za drugog najbolje, savjeti su često popraćeni našim iskustvima, upozoravamo na pogreške koje su se i nama desile, a da smo mi u pitanju, vjerojatno bi ih opet ponovili. takav je čovjek... nikada mi nije bilo jasno zašto ne možemo slušati vlastite savjete kad mi imamo problema, zašto je sebe tako teško savjetovati i na sebe djelovati. i zašto srce ne surađuje s razumom, tražeći kompromis, sredinu, jer sredina je zlato. glupa otrcana poslovica...

- 22:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Inače, razočarala me danas jedna osoba. Pokazala mi je svoje pravo lice, totalnu suprotnost njena dosadašnjeg prikazivanja. Pitam se nisam li ja to neprestano zatvarala oči pred istinom. Moguće, mada inače nisam sklona tome. Prilično sam realna osoba. Ipak neki ljudi mogu zavarati, obmanuti, upotrebljavajući svoj šarm i skrivajući se pod maskom lažnog smješka i tobožnje dobronamjernosti. Tad shvatih da mnogi nisu dostojni mojih misli ni vremena. Držim do sebe, ponosna sam. I nikad ne patim za onim tko toga nije vrijedan.

- 01:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje ću pretakati svoje misli, ponekad sretne, ponekad tužne, lijepe, ružne. žrtve ste moje kontradiktornosti.


Htjela bih noćas osjetiti
Da mi rukama svojim miluješ kožu
Dok tijelo drhti pod tvojim dodirima
Da mi šapatom kažeš koliko me želiš
I moliš me da ti se predam.
Htjela bih da mi nježno ljubiš grudi
Krute od tvojih usana
Pališ mi svaki dio tijela
Što izvija se od užitaka,
Dok držiš me rukama tako čvrsto
Da sam nemoćna.
Htjela bih osjetiti tvoju težinu
Tebe golog i neobuzdanog
Osjetiti strast dok spajamo se u jedno
Osjetiti tebe
Moja požudo.

S jutrom možeš opet svojim putem
Znam, nećeš ostati
Vrati se njoj, zaboravi mene
Ona te zna voljeti.
Nosi u srcu našu tajnu
Kod mene je ona već pohranjena
Oživimo trenutke s vremena na vrijeme,
Ne bismo smjeli,
Al' strast je prevelika.