21.07.2005., četvrtak

Početak mojih .......(a svega...)

Napokon i da ja napišem svoj prvi post.

Danima već pokušavam dobiti nešto inspiracije, ali otkako sam na godišnjem odmoru, nekako to teško ide. Baš je fino biti na zasluženom godišnjem. Ljeto, sunce, sparine i hladna pića...uh. Još samo da je i vam kuće ovako ugodno klimatizirano, bilo bi totalno dobro.
Sigurno nisam jedini kome je palo na pamet da izmisli nekakav "klima-kombinezon".
Ono, šetaš a tebi fino ugodno, sve bez znojenja i sličnih nuspojava. Malo futuristički, ali zar i prije 20-ak godina nismo to isto govorili i za računala na svom stolu. A eto danas svaki od nas ima bar 1 PC kod kuće. A gdje su još i oni koje trošimo na poslu (kod većine).
Zato i zamišljam već spomenute "klima-kombinezone". A kako je danas sve u "looku" i tu bi brzo došlo do borbe poznatih brandova oko, ajmo to reći skraćeno, KLI-KOM-a.
Pitanje koju će energiju takav futuruzam koristiti. Sasvim jasno da ćemo ga koristiti ljeti, pa nemoram niti govoriti koja je energija tada svuda oko nas......sunce..sunce..
A do tada nema nam druge nego osvježavati se u moru (li rijekama, jezerima), noću i danju uz dobro društvo i cugu, ili osvježenja uzimati od svakojakih klima-uređaja u sobama.

Toliko za moj prvi post. Nisam mislio da ću se toliko raspisati.......a na godišnjem sam. Živili mi svi !!!


- 19:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Stevens Johnson Syndrome
Stevens Johnson Syndrome Counter


Unos posta