subota, 12.07.2008.

Preokret part 4

I kako je vijeće reklo svoje, tako je i bilo.Cijeli dan sam sjedila po klupama uz najmanje 30 knjiga koje sam neprestano čitala.Podučavali su me najbolji čarobnjaci Magicie, od kojih mi je najdraži bio čarobnjak Succelios, premočan je, i čarolijama i riječima.Mislim da me je najbolje od svih podučavao.Ali sve ovo što sam učila zapravo je ispalo ono što sam čula u deset dana putovanja.Još mi je i Mary spakirala desetak knjiga u kojima si mogao naučiti sve i svašta!A šta ćeš!Bolje išta nego ništa...Još sam se i mačevala, učila jahati i izgovarati pokoje čarobne riječi.Kraljevstvo mi je poklonilo jednoga bijeloga konja, nazvala sam ga Ragorium.Od tog svega imala sam samo malo slobodnog vremena.Kako se kralj napokon barem malo "opametio" , odlučio je unapijed osigurati sve što će meni i mojim prijateljima koji će ići sa mnom biti potrebno.Vrijeme je prolazilo,zapravo prošle su dvije godine, ja sam napunila četrnaestu!I tako se svake godine slavi kraljev rođendan.Taj dan kada je napunio šesnaest godina napravljen je bal a onda odmah nakon njega proslava.Naravno, i ja sam morala ići.Kako je kralj ispunjavao sve što sam htjela, a nikad nisam tražila ništa osim danas da mi da dovoljno novaca da mogu kupiti sebi jednu prikladnu haljinu za obući se.
-Jel ti dovoljno 555000 simansa?
-Pa naravno(nisam htjela reči da je previše jel sam htjela kupiti još malo odjeće...heh)!
Simansa je Magiciin novac, svaka simansa je zapravo deset kuna u našem svijetu.I tako sam ja sa svojim Ragoiumom jahala do najbližeg trga.Našla sam haljinu, bijele boje.Ali ono od odjeće što sam trebala kupiti su zapravo bili plaštevi i šeširi, pet plašteva i šešira da nas ne bi otkrili tijekom putovanja, da pomisle da smo graničari.Ajme jedva sam čekala da dođu moji prijatelji, osječala sam se usamljeno, jedini prijatelj koji je bio uz mene je Ragorium.Ali morala sam se strpit.I tako je došao i bal, iskreno, da sam ja počela plesati, odjednom bi se čuo največi smijeh koji bi bio zabilježen u povijesti kao najjači.Zato sam sjedila u kutu, no nakon vremena došao je neki mali mojih godina, cijeli sređen uređen, kosa mu je bila do ušiju i upitao što ćete sigurno pretpostaviti:
-Jesi li za ples?
-Ne...
Molim te, samo jednom?
-NE!
-Mogu li barem sjesti ovdje?
- Ne znam, nisam vlasnica ove stolice...
Ajme kako sam mogla reči to!Ccc...onda je taj neki došao i sjeo odmah pored mene i cijelo vrijeme me propitkivao...
-Ooooo, pa ti si ona koja je izabrana da spasi Magiciu,drago mi je ja sam Sean!
-Ej Sean.
-I, jeste li smišljali kakve planove protiv zlih sa one desne strane?
-Jesmo.
-Možeš li mi reči koji?
-Ne.
-Kada krečeš na putovanje?
-Jednoga sunčanog dana.
-Aha...A koliko će vas biti na putovanju?
-Nekoliko.
Činio mi se sumnjiv sa ovoliko pitanja, pa sam zato bezveze odgovarala, ali možda je to samo bio jedan mali koji je vrlo znatiželjan, ali ipak, nisam odgovarala na njegova pitanja.
-Daj dođi sekund u hodnik, mmoram te nešto pitati...
Mislila sam ako odem tamo,da će prestati sa pitanjima, ali bilo je nešto suprotno, i još gore od toga.Mali četrnaestogodišnji mladić pretvorio se u čovjeka oko trideset godina sa jednom stranom lica ispečen , a na drugoj jedan ožiljak i to preko cijelog obraza.
-RECI MI PLANOVE ZA PUTOVANJE!
-Ummm...prvo ćemo se pozdraviti s kraljem i ostalima, onda ćemo sjesti na konje, početi jahati...
-NEMOJ SE ZEZATI SA MNOM!RECI IH!
Sva sreća, imala sam ispod haljine mač u koricama koji mi je kralj darovao, polako sam ga vadila i išla mačem prema "Seanu" ali , odjednom je nestao.Duboko sam uzdahnula, sva u strahu, morala sam to reči drugima, kada su saznali i preporučili kralju što bi trebalo poduzeti, kralj se malo mislio, a onda je rekao.
-Jesi li spremna za odluku?
-Ma šta god bilo ,jesam vaša visosti!
Ponašala sam se pristojnije prema kralju, jer se i on malo po malo opamećivao.
-Pa , vrijeme je da kreneš.
-Da krenem?Na putovanje?
-Nažalost,to je jedino što možemo.
I tako vam je to ispalo...
-A gdje će se pojaviti moji prijatelji?
-E pa to nije sigurno hoće li oni krenuti sa tobom na putovanje odmah, ipak nismo očekivali nešto ovakvo, a treba dugo vremena da dobijemo potrebne vile i vilenjake...Čini se da ćeš morati krenuti sama, a na dijelu putovanja, ne zna se točno gdje, oni će te naći već spremni.

- 11:32 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O blogu i o Tarantachi


Khm...Ahem...Pozorno slušajte!Po članku 352., zakonu 28. i retku dvanaestom na stranici 438, ovo je blog Tarantache Sciene Lordsdale, skračeno Tarantacha ili Tantarantacha ili kako več...Sada ću početi govoriti u prvom licu.Na ovome blogu možete vidjeti moje priče, koje izlaze kada meni na pamet izađe neka ideja!Uglavnom su fantasy, ali može se tu nači i koja "realna".Naravno, svima kojima se sviđaju ove priče, imaju neki prijedlog za njih, ma SLOBODNO pišite!!!Ako hoćete, u komentarima ostavite koju ideju s kojom bi nadopunili jednu od mojih priča, i tko zna, možda se i vaš prijedlog nađe u mojim pričama...!Nadam se da uživate.Ali, ostala sam sa još jednim neobjašnjenim objašnjenjem koje vam moram objasniti zato jer je neobjašnjeno :D.Tko je uopće Tarantacha???Pa, ja, Tarantacha sam lukava pričljiva ratnica koja piše priče o
trolovima
vilama
zmajevima
patuljcima
jednorozima
pegazovima
I još mnogo "izgubljenih" stvorenja..
Živim u Začaranoj šumi sa svojim jednorogom Eliotom koji ,vjerovali vi ili ne , zna pričati!Puno ime mi je Tarantacha Sciena Lordsdale, a zapravo sam iz Engleskog kraljevstva,ali kako su me tamo namjeravali ubiti jer su vidjeli da imam neke posebne moći, odlučila sam živjeti poput amazonske ratnice.

Tarantacha voli gledati Disneyeve crtiće.
Tarantacha je optimistična.
Tarantacha ne voli pesimistične ljude.
Tarantacha jako voli zmajoladu.
Tarantacha obožava pisati i pričati priče.
Tarantacha je znatiželjna.
Tarantacha je jako avanturistična.
Tarantacha je lukava.


Ako vam nešto nije jasno, imate kakav prijedlog ili slično,
Pošaljite mi mail!
Playlista sa LOTD pjesmama koje koristim kao pozadinu u priči "Preokret":


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


O Tarantachi
Tarantachine stranice posvudaAaA:
smijehOva stranica, da je ne zaboravite
Tarantacha na Deviant Artu
BiT priče,ovaj blog dijelim sa Bartulisicom,na njemu zajedno pišemo priče...
I eto, to bi bilo to za sada!
LINKOVI:
Bartulisica!
Watashiiiii!!!!
Sonjecka
Aart
Coroshi
Hikai




Tarantachini ljubimci :)

Vidite, Tarantacha je opsjednuta ljubimcima, ovo su neki od njih jer ih ima na stotine!

Pets name: Fluffy
Adopt your own!


Pets name: Chucky
Adopt your own!


Pets name: Scorge
Adopt your own!


Pets name: Aarchiva
Adopt your own!


Pets name: Moon
Adopt your own!


Pets name: Incognito
Adopt your own!


Pets name: Juno
Adopt your own!

A ovaj predstavlja godišnjicu ovog bloga :)

Click Me!

Adopted from squiby

Priče objavljene na mome blogu:

SVE PRIČE O TARANTACHI:
OPIS:U ovakvim pričama se odvijaju sve zgode i nezgode u Tarantachinom životu.
GLAVNI LIKOVI:
Tarantacha Sciena Lordsdale
mlada znatiželjna osoba, puno ime joj je Tarantacha Sciena Lordsdale, potječe iz engleske obitelji, gdje ju je trebalo pogubiti, nije joj poznato zašto. Zato je pobjegla u Začaranu šumu, gdje se jako promijenila, počela je pisati priče te ih pričati po cijeloj Začaranoij šumi.U začaranoj šumi živi u kući na stablu sa njezinim jednorogom Eliotom.Jako je znatiželjna osoba, ali kada upadne u nešto loše, zna se izvuči svojom lukavošću, te je jako iskrena, otvorena i hrabra osoba.
Eliot
Eliot je jednorog kojega je Coroshi poklonio Tarantachi čim je pobjegla u Začaranu šumu. On priča, te ima moć da sa svojim rogom izliječi bilo kakvu ranu. Jako je mudar i uvijek promisli prije nego nešto napravi.
Coroshi, Aart Lancethrower...
Svi ovi likovi pojavljuju se ponekad u pričama. Coroshi i Aart su jako dobri Tarantachini prijatelji, Aart je Tarantachinog godišta, dok je Coroshi starac upoznat sa skoro svim čarolijama.
PREOKRET
OPIS: Preokret je priča napravljena po nastavku na Magiciu, koja trenutno nije na ovome blogu. Preokret ima mnogo dijelova, gdje se radnja odvija u Magicii, te u nju stupa netko tko nije sa tog svijeta. Ostalo pročitajte u postovima...
GLAVNI LIKOVI:
Rea- ni sama ne zna zašto je dospijela u Magiciu, u početku ni ne zna što je to Magicia, niti ne vjeruje u takve svjetove. No, koliko je duže u Magicii, toliko više saznaje i vjeruje u taj svijet. Jako je hrabra i iskrena osoba.

Designed by In Obscuro