ponedjeljak, 21.01.2008.

Svaki post nesto novo!

Khm...Khm...Hvala svima na svim komentarima,pohvalama,i slicnome...Vi sigurno vec znate da ja volim komentare,ali ne one koji vrijedaju mene,moje ideje,ovaj blog...Kakva vam je ova slika,gdje sam se borila protiv zmaja...Meni je draga...Neki me pitaju odakle mi ime Tarantacha.Hm...To ime je izmislio moj prijatelj Coroshi(mitoloskisvijet.blog.hr) i ja sam LUKAVA AMAZONSKA RATNICA i ne bilo kakva,vec sam potpuno DRUGACIJA od njih~eto to bi bilo ponesto o meni!Lijepo je ime Tarantacha,zar ne!Eto,kako vidite da ime posta glasi svaki post nesto novo,e pa u ovome je postu novo da cu ja u boxu napisati ponesto o vilama,ali viditi cu kada cu to napraviti,jer imam posla...Sigurno ce vam se svidjeti...I na kraju kao i na kraju svakog posta,veliki pozdrav od Tarantache,lukave amazonske ratnice!

- 13:58 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O blogu i o Tarantachi


Khm...Ahem...Pozorno slušajte!Po članku 352., zakonu 28. i retku dvanaestom na stranici 438, ovo je blog Tarantache Sciene Lordsdale, skračeno Tarantacha ili Tantarantacha ili kako več...Sada ću početi govoriti u prvom licu.Na ovome blogu možete vidjeti moje priče, koje izlaze kada meni na pamet izađe neka ideja!Uglavnom su fantasy, ali može se tu nači i koja "realna".Naravno, svima kojima se sviđaju ove priče, imaju neki prijedlog za njih, ma SLOBODNO pišite!!!Ako hoćete, u komentarima ostavite koju ideju s kojom bi nadopunili jednu od mojih priča, i tko zna, možda se i vaš prijedlog nađe u mojim pričama...!Nadam se da uživate.Ali, ostala sam sa još jednim neobjašnjenim objašnjenjem koje vam moram objasniti zato jer je neobjašnjeno :D.Tko je uopće Tarantacha???Pa, ja, Tarantacha sam lukava pričljiva ratnica koja piše priče o
trolovima
vilama
zmajevima
patuljcima
jednorozima
pegazovima
I još mnogo "izgubljenih" stvorenja..
Živim u Začaranoj šumi sa svojim jednorogom Eliotom koji ,vjerovali vi ili ne , zna pričati!Puno ime mi je Tarantacha Sciena Lordsdale, a zapravo sam iz Engleskog kraljevstva,ali kako su me tamo namjeravali ubiti jer su vidjeli da imam neke posebne moći, odlučila sam živjeti poput amazonske ratnice.

Tarantacha voli gledati Disneyeve crtiće.
Tarantacha je optimistična.
Tarantacha ne voli pesimistične ljude.
Tarantacha jako voli zmajoladu.
Tarantacha obožava pisati i pričati priče.
Tarantacha je znatiželjna.
Tarantacha je jako avanturistična.
Tarantacha je lukava.


Ako vam nešto nije jasno, imate kakav prijedlog ili slično,
Pošaljite mi mail!
Playlista sa LOTD pjesmama koje koristim kao pozadinu u priči "Preokret":


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


O Tarantachi
Tarantachine stranice posvudaAaA:
smijehOva stranica, da je ne zaboravite
Tarantacha na Deviant Artu
BiT priče,ovaj blog dijelim sa Bartulisicom,na njemu zajedno pišemo priče...
I eto, to bi bilo to za sada!
LINKOVI:
Bartulisica!
Watashiiiii!!!!
Sonjecka
Aart
Coroshi
Hikai




Tarantachini ljubimci :)

Vidite, Tarantacha je opsjednuta ljubimcima, ovo su neki od njih jer ih ima na stotine!

Pets name: Fluffy
Adopt your own!


Pets name: Chucky
Adopt your own!


Pets name: Scorge
Adopt your own!


Pets name: Aarchiva
Adopt your own!


Pets name: Moon
Adopt your own!


Pets name: Incognito
Adopt your own!


Pets name: Juno
Adopt your own!

A ovaj predstavlja godišnjicu ovog bloga :)

Click Me!

Adopted from squiby

Priče objavljene na mome blogu:

SVE PRIČE O TARANTACHI:
OPIS:U ovakvim pričama se odvijaju sve zgode i nezgode u Tarantachinom životu.
GLAVNI LIKOVI:
Tarantacha Sciena Lordsdale
mlada znatiželjna osoba, puno ime joj je Tarantacha Sciena Lordsdale, potječe iz engleske obitelji, gdje ju je trebalo pogubiti, nije joj poznato zašto. Zato je pobjegla u Začaranu šumu, gdje se jako promijenila, počela je pisati priče te ih pričati po cijeloj Začaranoij šumi.U začaranoj šumi živi u kući na stablu sa njezinim jednorogom Eliotom.Jako je znatiželjna osoba, ali kada upadne u nešto loše, zna se izvuči svojom lukavošću, te je jako iskrena, otvorena i hrabra osoba.
Eliot
Eliot je jednorog kojega je Coroshi poklonio Tarantachi čim je pobjegla u Začaranu šumu. On priča, te ima moć da sa svojim rogom izliječi bilo kakvu ranu. Jako je mudar i uvijek promisli prije nego nešto napravi.
Coroshi, Aart Lancethrower...
Svi ovi likovi pojavljuju se ponekad u pričama. Coroshi i Aart su jako dobri Tarantachini prijatelji, Aart je Tarantachinog godišta, dok je Coroshi starac upoznat sa skoro svim čarolijama.
PREOKRET
OPIS: Preokret je priča napravljena po nastavku na Magiciu, koja trenutno nije na ovome blogu. Preokret ima mnogo dijelova, gdje se radnja odvija u Magicii, te u nju stupa netko tko nije sa tog svijeta. Ostalo pročitajte u postovima...
GLAVNI LIKOVI:
Rea- ni sama ne zna zašto je dospijela u Magiciu, u početku ni ne zna što je to Magicia, niti ne vjeruje u takve svjetove. No, koliko je duže u Magicii, toliko više saznaje i vjeruje u taj svijet. Jako je hrabra i iskrena osoba.

Designed by In Obscuro