Mama prije svega...

četvrtak, 08.05.2008.

Double mama!

Da, da...znam da sam baš bezobraznica, tek vas sada izvještavam da sam 21. 04. postala drugi put mama, ali eto ova dva tjedna Borna i ja smo se navikavali jedno na drugo, lovilli ritam... i moram reći da nam super ide!
Za prvog bebana smo se bojali da će biti ljubomornih trenutaka, ali to je jedno predivno dijete! Kad mama doji malog bracu, prvi beban dođe do nas i ljubi maloga bracu u glavu, rukice... pokriva ga dekicom, želi držati bočicu i ne da ni slušajno mami da drži bočicu, jer on će to... (nažalost uveli smo i malo nadohrane, no ipak papam i mamino mlijeko, kombinirano) pa onda veliki braco jedva dočeka da drži bočicu malome braci. Stvarno nas je jako ugodno iznenadio, tako je pažljiv...
Uglavnom, Borna se rodio sa 430 i 55 cm dužine... momčina, zar ne?

Puno pozdrava od mame Čupke i prinove!

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



  • oke koje hipnotiziraju

    moj kupanac

    nakon kupanca

    slatki snovi



    molim?

    slatki snovi2

    nakon igre...





    Jedan klik za posjet raju
    najljepši otok na svijetu (psss: Hvar)



  • Par redaka o mami čupki

    *Iako prijeklom sa najsunčanijeg otoka na našoj obali, sticajem okolnosti rođena sam u glavnome gradu Hrvatske*

    *po zanimanju sam glazbenica, no osim glazbe, jako volim ljude i životinje, dok sa biljkama ipak nikad nisam ostvarila neku stabilnu vezu...*

    *dok ja za sebe tvrdim da sam filantrop, moja grublja polovica kaže da sam malo prenaivna... ovisi o ukusu :o) ... *

    *...a najljepše što mi se dogodilo u ovom životu najbolje je opisano na fotografijama iznad.*

    * Kad je riječ o klasičnoj glazbi, najradije slušam Čajkovskog...i gledam njegove balete...*

    *...a od pop-glazbe do mene najviše dopiru Simply Red i Gabin.*

    No jedno je sigurno...glazba je moj zrak...






    Moji music linkovi


    official stranica B.J.-a

    mali riđi englez ća lipo kantaje

    dva talijanska francuzića koje vrijedi poslušat

    digići a capella