Mama prije svega...

nedjelja, 30.12.2007.

Sretan Božić i nova 2008!

Dragi moji blogeri, Čupka vam želi sve najbolje tijekom ovih blagdana, da budete sretni, sa svojom obitelji provedete što više vremena, pazite se, mazite, volite, a isto tako vam želi sretnu 2008. godinu, ispunjenu, mirnu, sa što manje stresa i što više ljubavi... velika pusa svima!

Photobucket

- 10:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



  • oke koje hipnotiziraju

    moj kupanac

    nakon kupanca

    slatki snovi



    molim?

    slatki snovi2

    nakon igre...





    Jedan klik za posjet raju
    najljepši otok na svijetu (psss: Hvar)



  • Par redaka o mami čupki

    *Iako prijeklom sa najsunčanijeg otoka na našoj obali, sticajem okolnosti rođena sam u glavnome gradu Hrvatske*

    *po zanimanju sam glazbenica, no osim glazbe, jako volim ljude i životinje, dok sa biljkama ipak nikad nisam ostvarila neku stabilnu vezu...*

    *dok ja za sebe tvrdim da sam filantrop, moja grublja polovica kaže da sam malo prenaivna... ovisi o ukusu :o) ... *

    *...a najljepše što mi se dogodilo u ovom životu najbolje je opisano na fotografijama iznad.*

    * Kad je riječ o klasičnoj glazbi, najradije slušam Čajkovskog...i gledam njegove balete...*

    *...a od pop-glazbe do mene najviše dopiru Simply Red i Gabin.*

    No jedno je sigurno...glazba je moj zrak...






    Moji music linkovi


    official stranica B.J.-a

    mali riđi englez ća lipo kantaje

    dva talijanska francuzića koje vrijedi poslušat

    digići a capella