Mama prije svega...

petak, 23.11.2007.

Malo novosti za vas...

odnosno puno novosti. Eto nije me stvarno dugo bilo... eto prvo da kažem mali hahar je super, raste ko gljiva, sve se više lijepi za mamu, vješa mi se za noge, kad odem u wc on poludi ako me nema duže od minute... a mama sve više radi... ali ne još dugo. Jer, znate, polako ga pripremamo i za...





...pusa od Chupke...kiss

- 16:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



  • oke koje hipnotiziraju

    moj kupanac

    nakon kupanca

    slatki snovi



    molim?

    slatki snovi2

    nakon igre...





    Jedan klik za posjet raju
    najljepši otok na svijetu (psss: Hvar)



  • Par redaka o mami čupki

    *Iako prijeklom sa najsunčanijeg otoka na našoj obali, sticajem okolnosti rođena sam u glavnome gradu Hrvatske*

    *po zanimanju sam glazbenica, no osim glazbe, jako volim ljude i životinje, dok sa biljkama ipak nikad nisam ostvarila neku stabilnu vezu...*

    *dok ja za sebe tvrdim da sam filantrop, moja grublja polovica kaže da sam malo prenaivna... ovisi o ukusu :o) ... *

    *...a najljepše što mi se dogodilo u ovom životu najbolje je opisano na fotografijama iznad.*

    * Kad je riječ o klasičnoj glazbi, najradije slušam Čajkovskog...i gledam njegove balete...*

    *...a od pop-glazbe do mene najviše dopiru Simply Red i Gabin.*

    No jedno je sigurno...glazba je moj zrak...






    Moji music linkovi


    official stranica B.J.-a

    mali riđi englez ća lipo kantaje

    dva talijanska francuzića koje vrijedi poslušat

    digići a capella