...svašta nešto...

subota, 06.05.2006.

Dick...

Danas nam u naš lijepi mali grad dolazi 'visoki gost' (kako ga DUtv najavljuje zadnjih par dana). Ne znam, meni se ne čini nešto pretjerano visok. Bit će da nisu mislili na visinu. Ko će ti ga znat.
Dik Čejni. Ah, svi znamo da njegovo ime (Dick) ima više značenja u ne pretjerano bogatom engleskom jeziku. Dobro, nije čovjek kriv. Dakle, dolazi nam Dik Čejni. Velika faca. Zamjenik onog primata na čelu jedne velike nacije. Nacije nastale tako što su razbojnici, ubojice, silovatelji i ostali škart europe, u bijegu i u potrazi za novim početkom, naselili novootkriveni kontinent, pobili lokalno stanovništvo, i međusobno se razmnožili. Kolumbo, mater ti znatiželjnu.
I što sad? Život u jednom malom gradu, za koji prosječni amer nije nikad čuo, a oni malo bolje informirani znaju da je to grad u hrvatskoj, koja je smještena negdje u središnjoj aziji, mora stat'? Zašto? Zato što je prepotentni amer, odlučio malo pokazivat moć, a usput i prošetat guzicu stradunom, zajedno sa svojim pobočnicima i lizačima šupka....da i Sanader je doš'o. Na stranu to što će dva dana bit blokiran promet, što su sa najprometnije dubrovačke ulice maknuta sva vozila, svi kontejneri, svi poštanski sandučići, zavareni svi šahtovi, što ljude na putu kuda će Dik proć' policija svakodnevno uznemirava, što privatni posjed ne postoji (pitam se kako bi to izveli u americi, gdje je privatni posjed svetinja), jedna stvar je prevršila svaku mjeru. Mada nije to toliko ni neočekivano od ljudi koji dolaze iz koljevke rasizma. Naime u istom hotelu u kojem će gospodin Dik (kako me veseli izgovaranje tog imena) odsjesti, davno su ugovorena dva vjenčanja. Ne tako davno došli su novi uvjeti. Do hotela, koji je prilično izoliran od ostatka grada, neče se moć' autom. Ajde dobro, nije strašno. Svatovi će ulazit na sporedni ulaz. U redu, neće nikome past kruna s glave. Međutim, vrhunac je: među uzvanicima ne smije bit' ni jednog muslimana!?!
Slušaj prijatelju, znamo se od vrtića, sutra se ženim, al jebiga, musliman si pa te ne mogu zvat, more bit da si terorist jebiga, šta ja znam.
Ma u pičku materinu i Amerika i Buš i Čejni i demokracija. Nabijem vam ja tu vašu demokraciju...da, baš na to na što mislite.
Strašno me zanima hoće li predstavnici istog hotela, hotela Palace, da budem precizniji, kod izdavanja računa uzeti u obzir te neke novonastale uvjete. Doduše, nije moj problem. Ja sigurno neću imat svadbu u nekom šminka hotelu sa pet zvjezdica. Ne bi ni da imam para. Ali znam da bi im na takve uvjete rek'o: ''Hvala, doviđenja.'' A u nekoj stvarnoj državi, ne smijuriji poput ove naše, to bi zvučalo: ''Hvala, doviđenja, vidimo se na sudu.''
Toliko od potresenog mene, idem sad negdje na sunce pit kafu...ako kojim slučajem sretnem Dika, ima da mi plati piće.
- 14:29 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>