...svašta nešto...

subota, 01.04.2006.

SAMO NEMOJ PO GLAVI DRUŽE PLAVI...(KAD NARASTEM BIT' ĆU MILICAJAC)

Sjedim ja sinoć na klupici s balicom, po običaju nešto pametno zborimo, kad....dozuji na stanicu preko puta kovrčavi primjerak plavušice na skuteru, a za njom dva, a po mojoj slobodnoj procjeni, od nedavno punoljetna 'druga plava', sa rotacijom, naravno. Plavušica nema kacigu, jerbo bi joj se sjebala frizura, ali zato ima osmjeh od uha do uha i veeeeeeeelike 'oći' s dekolteom koji nemilice naglašava iste.
Zakoče baje ispred nje, rotacija naravno ostaje upaljena, da svi vide kako su oni nekog progonili.
Sinhronizirano otvaraju vrata i izlaze iz auta, i popravljaju spale im hlače (ako im propadne karijera milicajca, što će se dogodit ako nekog ozbiljnijeg zaustave na način kao dotičnu, uvijek se mogu prebacit na sinhronizirano plivanje) i hodom tipa John Wayne iz najboljih dana, te izrazima lica tipa Steven Segal, sa svojih cca 55kg (sa uniformom i pištoljem) dogegaju se do 'osumljičene'. Milicajac sa mjesta suvozača, stavlja ruke u džepove i kulerski kruži oko djevojke i motora, promatrajući svaki detalj (ne motora) i značajno klimajući glavom...dok onaj drugi, za žvakom koju žvače diskretno poput krave na pašnjaku, i s blokom, prilazi djevojci i.....eee kako mi je tad bilo žao što sam suviše daleko da čujem što je pametno izustio. Kape? Šta će im kape... toliko su gela nablihali po glavi i sad da stave kape i da djevojka sa kovrčavom plavom kosom ne dobije ni priliku uočit njihov trud... Na moju veliku žalost, po običaju sam kasnio na dogovorenu kafu, tako da sam moro poć, a što bi do da mi je imo ko donjet kokice i pivu... Naravno da nisam propusti priliku glasno komentirat, kao, balici na klupama: 'Vidiš, ne trebaju njima kape, šta će im kape kad imaju ovako krasne značke...očemo ih poć pitat broj značke? Nismo...ko će se peglat...kovrčavi primjerak plavušice nije bio baš tako sladak, ali sanjam o trenutku kad će mene zaustavit, po mogučnosti ista dvojica, a ja niđe ne žurim...ufff...kako bi se to oduljilo...
Uglavnom, kažu mi, plavušica prošla bez kazne (nisam ni sumnjo), novopečeni punoljetnici u uniformama se nepropisno okrenuli preko pune linije i pojurili u noć.....
Blago nama uz ovakvo hrvatsko redarstvo....
- 10:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>