...svašta nešto...

utorak, 14.02.2006.

U danima sretnim, u danima grubim....

Vidi, nije ni sedam dana prošlo od prošlog posta, a evo mene...da se čovjek zabrine, jel tako?
I tako, još uvijek potresen nedjeljnim derbijem, o čemu ću ja drugo nego o Hajduku. Evo čitam smjenili Gudelja, doš'o Luka Bonačić. Šta reći? Nije jadan Gudelj kriv. Jes, nekako djeluje premekan, a s ovim razmaženim zvjezdicama, kojima se lopta odbija od noge, ne možeš tako. Zato je Luka možda stvarno pravi izbor, mada ostajem pri tvrdnji da s ovom ekipom ni Capello nebi mogo među prvih šest. A što je najtužnije od svega? Na poluvremenu Žilić govori, igrali smo kontra vjetra pa zato nismo opucali na gol Dinama. I nebi to bilo toliko tužno da se ne vidi da čovjek stvarno jadan vjeruje u to što govori. A moj Gudelju, šta si ti njima naprič'o...treba ljudima pošteno reć: ne znate, u p*č*u m*t*r*n*!
Vidim mnogi se novinari čude transparentu UPRAVA ODLAZI. Ne bi ulazio u to koji su razlozi njihovog iščuđivanja, i koliko 'šuškaju' ti razlozi. Kao, Grgić je vratio neke dugove, nalazi sponzore, drži Hajduka na aparatima, a nije ga on doveo u tu situaciju. Istina, sve je istina, ali koliko je dobra napravio na tom planu, na onom drugom, navijačima bližem, sve je, da 'prostite-zajebo! A nisam ja dovodio razne Žiliće, Dragičeviće, Damjanoviće, Graniće, da dalje ne nabrajam, taman sam marendo, a malo mi se diže želudac na ova imena. Tako, i da se nekim čudom Hajduk financijski oporavi, opet bi ga s ovakvom ekipom i s njihovim ugovorima na leđima, za par godina čekala ista stvar. Toliko se priča o toj velikoj Hajdukovoj omladinskoj školi. Nastranu sad što je to leglo korupcije, što se do prve juniorske ekipe dolazi ako ti je tatica u upravi ili ako koga dobro 'podmažeš', ali ja jednostavno ne mogu prihvatit da i u takvom kadru nema boljeg od jednog Žilića.(oprosti Žile što sam se tebe uhvatio, ali koliko bi možda tebe bolilo da ovo čitaš, toliko, ako ne i puno više, mene boli kad vidim tebe i tebi slične u dresu voljenog kluba)
Dajte mladima šansu! Što znači dovest jednog Gala? Kome ćeš prodat Gala? Za par godina, kad mu istekne ugovor poć će u nekakav Zimbru iz Kišinjeva, i onda ćemo reć plasirali smo igrača vanka. Sramota. Sramota za klub koji je nekad nešto značio u europi. I onda Grgić ima obraza reć da je iza Tita Kirigina naj uspješniji predsjednik Hajduka. Ja bi isto tako, gledajući rezultate u europi, gledajući sadašnje 8. mjesto u 1.HNL(valjda ćemo je igrat i dogodine), gledajući u neizvjesnu, ali vrlo izvjesno crnu, budučnost kluba, rekao da je Grgić najneuspješniji predsjednik Hajduka. Nije bilo sramota bit drugi iza one Croatije koja je po dekretu morala bit prva, a pošteno govoreći imala je i najbolju ekipu, sramota je ovo što se danas događa.
U danima sretnim, u danima grubim, ja ne mogu drugo, nego da ga volim, jer Hajduk je ono, što me čini sretnim, ja ne mogu drugo, nego da ga volim....
- 14:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>