...svašta nešto...

četvrtak, 09.02.2006.

....devetiiiii!!!!!

Evo mene još jednog devetog...posto sam mjesečnik :)
E sad, nakon ovoliko vremena, što pametno reći? Hmmmmm...evo jedan pametan savjet: Ne crtajte karikature!
I onda kažu pušenje štetno za zdravlje...Nisam još čuo da je zbog pušenja nasto 'vako globalni problem...dobro ajde, bila jednom jedna Monika, ali nisam na toooo mislioooo!!! Čitam i Zombix imo stanovitih problema gleeedeee toga, pa koristim priliku da mu dam svoju punu podršku...Zombix, ako ti bilo što treba, ako ti ikako mogu pomoć, samo....nemoj mene uplitat u to jebem li ti m...iša! o:)
Jebo vladu, jebo politiku, jebo karikature, u nedjelju je DERBI! A šta ćemo satrat one bahate purgere.(ni ja u to ne vjerujem)...al dobro je, osjećaju se pomaci na bolje...nismo izgubili službenu utakmicu ima tamo od početka prosinca prošleeee godine...hehe...Pripreme su kao i svake godine ''bile na visini, atmosfera je odlična i odlično se kupovalo u prijelaznom roku'' (Gal-strašan igrač,evo nekidan su bili u Gradu, igrali s Dubrovnikom(1:3 phahaha), i kad je Gal istrčo na teren..nema ko nije počeo vrištat...od smijeha...buhahaha...Gal, fudbalerke su aut još od kraja 80tih.A bilo bi dobro i nemat zbunjeni izraz lica kad lopta ide prema tebi i onda NE zamahnut ko da kosiš žito i falit je cijelom nogom...ostavlja nekako bolji dojam na publiku kad to izostaviš. Znači drugi put mrki izraz lica...i nemoj uopće ić na loptu,vidjet će ljudi da ne znaš...kad ide prema tebi,ti samo padni na pod i počni se previjat,vrištat i kričat... Cimirotić-vidjet ćemo al nisam optimist... Erceg- Tomo je kralj, al ima i godina da može slobodno glumit kralja u nekoj predstavi...gdje ima kralja...u scenariju...jer bilo bi čudno da ga glumi, a nigdje kralja...nekako se nebi uklapo u tu priču...zapravo bilo bi to ko da Tonči Žilić i Dario Damjanović igraju nogomet, i neko im još plaća za to...hmmmm?!?...a mooooj Hajduče) Al svejedno, idem u nedjelju...lijepo ću popit kafu na rivi, otrovat se hranom u pothodnicima kod pazara, poć na utakmicu, i onda lijepo oko 22.30 sjest u auto i do Grada proklinjat trenutak kad sam odlučio ić...Već vidim...ili najveći poraz Hajduka u povijesti na Poljudu, od purgerskih pički(to ja vama od dragosti),u lepršavoj i atraktivnoj utakmici, ili 0:0 uz 174 prekršaja, 14 žutih i 4 crvena kartona te 7 prekida zbog ubacivanja baklji na teren.
U jebote, ja sam na poslu...valjalo bi nešto i radit,tek toliko da zamažem oći nadređenima,mada se ja držim one Štulićeve(..pijem kaficu na dan barem 20 puta,a efektivno radno vrijeme mi nije ni 5 minuta :) ma niiiiiiijeeeee baaaaaš takoooooo...pijem manje kave:) )...aj'te ljudi čitamo se...Svečano obećajem:do idučeg posta će sigurno proć manje veremena nego do zadnja dva....naime...ovaj mjesec ima 28 dana :)))) ..........
- 07:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>