Nadam se da je kraj...

Kad bi ovi zidovi mogli govoriti, znao bi da je moje tijelo mrtvo, moj um je mrtav...zato sam preplasena...ne mogu se kontrolirati, ljutnja me cini sljepom..ostavljena sam ovdje-sama...da nekog mrzim...kad bi ovi zidovi mogli govoriti...znao bi za moje strahove, za sve one noci kad sam vikala za pomoc...za sve moje pale suze...znao si za demone koji su me lovili nocu, mogao si mi pomoci zadrzati moju vatru...kad bi zidovi mogli govoriti rekli bi: "U redu je, Bog je poslao svog andela da me gleda nocu.." obeshrabrili su me, rekli mi da sam sama....on me gleda odozgo i zasipa svojom ljubavlju...pogledaj zvijezde kako jako svjetle...čaroban mjesec poljubio je nebo...cujem ptice kako slatko pjevaju zori...mirišem rascvjetani cvijet...i jedno mjesto tako duboko...zatvorena sam...tamo ne mogu vidjeti..u mitovima mizerije...sama sam....patim, tako jako patim...ignorirana sam, samo bacena sa strane...usamljena sam, nema ni jednog mjesta, nitko ne vidi moju bol..placem, nadam se da je kraj...sama sam, to nitko ne zna...gubim sve sto vidim..nista ne ostaje..polako odlazi dalje, i ja stojim sama...hoce li se vratiti da popuni moju potrganu dusu?il ce me ostaviti stajati bez daha?sve sto mogu uciniti je cekati....kad bi samo bilo tako lako, prolaziti kroz zivot mirišući ruže...nasa zaljenja su prtljaga,dat cemo im da nas polako odvucu dolje...pobjede su zrake svjetla, koje nas prate cestom prije nego li mrak odluci...nije los nacin biti sama...ocisti moju glavu i fokusira me na moj put..moram biti pripremljena da hodam sama u mraku..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23.06.2007. u 16:07
° 32 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




design: moi

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Borim se da se pomaknem, da ne dosegnem nista, osim bespomocnih vriskova...Samo sam jedan korak dalje od kraja današnjice..

+ELUCIDARIUM+

Kerran vain haaveeni nähdä sain
En pienuutta alla tähtien tuntenut
Kerran sain kehtooni kalterit
Vankina sieltä kirjettä kirjoitan

Luojani, luoksesi anna minun tulla siksi miksi lapseni minua luulee

Sinussa maailman kauneus
Josta kuolema teki minusta taiteilijan

Luojani, luoksesi anna minun tulla siksi miksi lapseni minua luulee

Oman taivaan tänne loin
Anna minun päästä pois


PRIJEVOD:

Only once I could see my dream
Didn't feel the smallness under the stars
Once I got bars in my cradle
As a prisoner I write a letter from there

My Lord, to you, let me become what my child thinks I am
In you is the beauty of the world, of which death made me an artist
My Lord, to you, let me become what my child thinks I am

My own heaven I created here
Let me get away
My own heaven I created here
Let me get away




+ A dead world
A dark path
Not even crossroads to choose from
All the bloodred
Carpets before me
Behold this fair creation of God +

Ever felt away with me
Just once that all I need
Entwined in finding you one day

Would you do it with me
Heal the scars and change the stars
Would you do it for me
Turn loose the heaven within

I'd take you away
Castaway on a lonely day
Bosom for a teary cheek
My song can but borrow your grace



Free Image Hosting at www.ImageShack.us