Image Hosted by ImageShack.us

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

..mozak na pasu...


Image Hosted by ImageShack.us


I kad imam napad marljivosti, mirno sjednem u kut i cekam da me prodje...
=)



















Image Hosted by ImageShack.us..my people... =)

Image Hosted by ImageShack.us..malo mudrosti...

***

Izgubljen je svaki onaj dan kada se covjek nije smijao...

-Chamfort-


***
A kiss is just a kiss until you find the one you love.
A hug is just a hug until you find the one your always thinking of.
A dream is just a dream until it comes true.
Love is just a word until its proven to you...

-


































Image Hosted by ImageShack.us
..Dance like nobody is watching you...






















































..on my mindfields 4ever..

Image Hosted by ImageShack.us
Goran Kolarek aka Flor Kilah
R.I.P.

Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com

29.07.2006., subota

Sretni post.. =)

Image Hosted by ImageShack.us

Bas sam nekak sretna.. =) Otkad sam se probudila.. Kak je to lijepo.. Cim se probudis stigne te neka lijepa misao i cijeli dan si u tom filmu.. I vrtis film od prije zbog kojeg si tak sretan, i skroz si sretan... I sve.. =)))
Hehehe, znam, znam, smijesno je.. Al' tak se ja probudim danas i sva sretna.. Pa sam se, cim sam se malo rastegnula po krevetu, zahvalila razlogu svoje srece na tome sto sam tako sretna.. =) I tako nisam prestajala mislit o tome koliko sam sretna, i o onome zbog koga sam sretna.. Bio je to sretan dan, rekla bih.. =) Hehehe..
Ma joj, uopce se ne mogu koncentrirat na pisanje, niti mogu izmisljat neke suvisle i smislene recenice, a to mi ionak nije bitno.. Bitno je da sam ja sretna, a kad sam sretna, volim sirit svoju srecu, jer ako je sirim, onda ce i drugi bit sretni, a kad su oni sretni, i ja sam sretna, i tako u krug... i sve..

Idem ja sad..

Image Hosted by ImageShack.us

Divine Music