srijeda, 09.08.2006.

Utjelovljenje savrsenstva...

Kolko ja znam svi govore da nitko nije savrsen...svi to tvrdimo i vjerujemo u to...i ja sam to mislila...al onda kad bolje razmislim mozda ipak postoji tj. sigurna sam u to da postoji...svi imamo svoje zvjezde i zvjezdice za kojima slinimo i sanjamo da bumo ih jednog dana upoznali...dobro neki pretjeruju u nadi da buju se s njim ili s njom ozenili...hahahaha,al ok...u nadi je spas,ona umire zadnja...evo ja mislim da pstoji savrsen muskarac...JOHNNY DEPP,ako mi ne vjerujete uvjerite se sami u tu ljepotu...

...sto se tice pjesme u pozadini filmica,ja nemam s tim veze jer to je vec bilo uz filmic,tak da...ak vam ne pase zgasite zvucnike...

P.S. Cure pazite kaj delate dok to gledate...hihi...


| 14:03 | Komentiraj (39) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<