ponedjeljak, 31.07.2006.

Evo me opet!

Eeeej!!!Evo vratila sam se u svijet blogichasmijehSumnjam da sam vam falela...hehe...evo doslo mi je da napisem post posto sam se vratila s mora,pa mi je salvari dal lozinku...evo da vam ukratko nekaj velim i ispricam...u petak sam se vratila s mora...lepo sam pocrnelayescak sam tamnija od jeye!weee!Makar rekla mi je sad dok pemo na bazene da bum ja u hladu,a ona na suncu,tak da me dostigne...al problem je u tome da sad svaki put kad idemo na bazene je oblacnosmijehJa sam se konacno vratila s mora i onda neki idu...ko npr. moja KikanoDanas je otisla na more...a Sasha je dosla u subotu i opet otisla jucer...al barem mi je seky tu ostala...nazalost ona sad pe u gimnu,a ja na gospodarsku,tak da vise nemo isle u razred skupa...i nemo sedele skupa...i sve to...al tjesi me to kaj bu Kika isla s menom i kaj bumo skupa sedele.No i tak,posto se nemo vidle u skoli,najvjerojatnije pemo skupa na trbusni ples (weeee) i mozda na tae bo...ne znam kak se to tocno pise,al ok...joj jedva cekam skolu!Kolko sam cula da u mojem razredu bude samo jedan decko...to nije fer!Pa ko bu zdrzal s tolkim babama?!?!Ah...nek barem onda taj jedan bude zgodan...je mos mislit kak bude!Hehe...sigurno bu neki seljo-beljo...smijehJos jedan razlog zakej se veselim skoli je to da bum ucila francuski!Jedva cekam...evo i jos jedne stvari,prije nego pocne skola svi znamo kaj je onda...spancirfest...vec sam se dogovorila s curama da bumo u gradu od 0-24...pa svi buju onda u gradu...to je najbolje doba godineyesPricala bi vam o moru,al o tome u sljedecem postu,jer cekam Tenu da dode u Vz sa slikama,jer su na laptopu od njezinog starog,pa...a ocu deti slikice,jer ih ima poprilicno puno...pa budem izabrala neke...tak da o moru u sljedecem postu...

A sad pozdravljam svoju seky Jeyu,Sashicu,Kikach,Ewu,Enu,Antu,Lanu,Tihanu,Tenu,Mirnu,Vidu & Petru...sve ostale cure s ritmike...Caspera,Salvarija,Fifija,Karlovica,Vinca,Sewu,Gorcu,Ficija,Bahata,Ervina i sve ostale s druge...Josipu i Deniju...sorry ako sam nekog zaboravila...al znate da nije bilo namjerno...aj saljem svima pozdrave i puse!mahkiss



!!!POZOR!!!


OVO JE SPECIJALNI DODATAK POSTU!!!Tek otkriveno....evo Ewa je malo prckala po netu i gle na kaj je naisla...hehehe...smijte se...her ovo je fakat za plakati se od smeha...to je sa hr-skole sa stranice od Petre Turkovic...Tonijeve mlade sestre...inace je njezina frendica zacopana u Abramica,pa...ma morate procitati kaj curice delaju kad im je dosadno i iz ocaja...Evo tu ISPOD mozete procitati,sve zanimljivo je skopirano...


Rodio se Abramić mali, ime su mu Juya dali, igračke ne sprema cvijeće ne zaljeva ajme ča če mu Jeya. Igračke ne sprema cvijeće ne zaljeva ajme ča če mu Jeya...

Vikiju loknjice skačeju, Igoru nogice rasteju (il ima hlače od šestog razreda)...

Ko mi tebe uze Juyica???, Jeyica je tvoja curica noćima ja tražim tvoje pjegice kuda idu začarane Jeyice...

O o o Juya vari vari vap da sam tvoja cura vari vari vap ja bi bila happy vari vari vap jako si mi lepi vari vari vap...

Oo o Juya vari vari vap da sam tvoja cura vari vari vap hodali bi skupa vari vari vap Jeya ti je glupa vari vari vap...

Ja sam jedina ja sam predivna... pjeva si Jeya a mi ne mislimo tak mi mislimo ovak:ja sam jedina anti predivna...

Za Juyu:

Jeya si misli da je samo tvoja a ona je u biti samo svoja... sam tera filling da je sve na svetu i jebe joj se za tam neku paštetu!!! ;-))

Za Vikija:

Samo nek ti loknjice rasteju samo nek ti se mastiju i onak više na tebe ne mislim samo se ti slobodno tam nekoj stisni!

Za Moniku:

I tako to ide Juya je sad moj a Monika si misli "a joj joj joj"

Za Smuca:

Smuc se samo smuca u birtiju na cugu to mu je za pljugu i opija se i puši kad mu je to u duši!!

Ili:

Smuc se samo smuca u birtiju na cugu to mu je za pljugu i opija se i puši dok se ne zruši!!!

Za Jeyu:

Crnci su joj idoli i čokoladu jako voli! Ona ima Juru i konza frizuru! Ljube se po školi a Suknerica ih moli da se ne žvale jer bu ju dobili male!

O meni:

Ja sam mali ždero, zoveju me Pero... Zovem se Petra i jako volim svinjska jetra (Monikina jetra)!!!

O mom bratu Toniju:

Ja sam mali Toni miriše mi bonboni, jako volim sirek još je bolji pirek (pire krumpir), jako volim prdet jako volim smrdet jer to sam ja... Toni Picula!!!


Ja fakat nemam komentara na ovo...

| 12:16 | Komentiraj (18) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<