četvrtak, 04.05.2006.

Za našu sada pokojnu učiteljicu...

Pozdrav svima na početku...danas smo svi barem malo tužni.Neki više,neki manje...no sve nas je barem malo pogodilo...noćas oko pola 1 u noći umrla je sada pokojna učiteljica zemljopisa...gosp. Maja Tkalčec...to nitko nije očekivao...još je prije tjedan dana normalno ko i uvjek razgovarala s nama i sve je bilo ok...ah taj život...mislim,da ni ona sama nije znala da ima još samo par dana života...stvarno mi je žal.Bila je dobra učiteljica bez obzira na sve...nije nam ništ loše napravila u životu i predavala nam je 4 godine...skoro svaki dan smo ju viđali...mislim da još niti nismo svjesni da je stvarno nema...navodno da je sprovod u subotu u pola 2 na groblju u Biškupcu...ja sam namjeravala ići,al nebrem jer sam u Austriji...još nije sigurno da je u subotu,još bu išla oglasna knjiga...mislim da bi svako od nas trebal ići,ako ne zbog nečeg drugog onda radi reda i iz poštovanja...ja bi stvarno išla...to se dogodilo tak brzo...grozno...evo ovim putem želi izraziti sućut njenoj obitelji,rodbini i svim ožalošćenima...stvarno mi je žal...i mene je pogodilo...ne znam kaj da još trenutno velim osim...počivala u miru...

| 18:05 | Komentiraj (18) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<