ponedjeljak, 24.04.2006.

Sve i svašta...

Evo ljudi kao što već svi znate danas je prvi dan nama svima drage školice...sigurno ste svi presretni...je!moš mislit!za još ljepši početak škole,danas smo 2 nulta sata imali tehnički sa našim najdražim učiteljem,Kraljom...čim smo ga vidli odma smo se počeli derati i pozdravljati ga...ja sam mu se derala nekaj u stilu: sigurno smo vam jako faleli učitelju...samo me grdo pogledal...hehe...danas smo trebali za matematiku napraviti nekakvu kocku i kvadar...ah...ja sam to 20 min prije škole delala i to od korica od stare bilježnice iz hrvatskog...na tehničkom naravno nismo ništ pametno delali tj. nismo uopće ništ delali...pol razreda nije napravilo kocku i kvadar,pa tak niti šalvari i goran...a pošto su mutavi i nesposobni zamolili su jeyu i mene da im to napravimo...ja sam goranu,a ona je šalvariju...obećal mi je 2 klipića i onda je posle rekel da nema love!peder!al bu mi u srijedu zato kupil 2 klipića...uglavnom...u školi je bilo baš super...jeya i ja smo se celo vreme nekaj zajebavale i crkavale od smeha...podjebavale smo đikića i tako...baš je bilo fora...u međuvremenu sam uspela zritati pedera Tunjića...debil!on bu mene pehal...je!sam nek proba...i još k tome je tam Svena mučil...pod biologijom sam otišla na "WC",zapravo sam išla do pekare po klipić jer sam bila gladna i pred školom je bil jedan moj prabivši,THE KURVIŠ...većina vjerojatno zna o kome se radi...pravila sam se da ga nema...hehe...al dok sam ušla u školu lepo sam mu se nasmijala...mislim nisam baš htela biti tak nepristojna i smijati mu se u facu,ne...to nebi bilo lepo...sveukupno danas je u školi bilo baš super,makar smo pisali engleski,al to nije teško...

Evo sad se malo vraćam u prošlost...u subotu sam bila na rođendanu od moje seky i naj naj naj frendice...Jeye...bilo nas je 9 (Jeya,Antonela,Saša,Mirna,Banac,Bahat,Fifi,Šalvari i ja)...krenuli smo oko tri jer smo išli u Jeyine gorice...bilo je super...lepo smo se načagali,napričali...neki su i neuspješno barili...ali ono...meni je bilo super i nadam se da bu začas nečiji ročkas da se opet načagamo i super zabavimo...

Ako neko ne zna...da ga obavjestim Jeya hoda sa Jujom (Abramićem)...JOJ DA IH VIDITE KAK SU SLATKI!!!Baš su cakani...ma medeni su skupa...onak lepo ideju skupa domeka i drže se za rukice...tam si pusice daju,lepo se gledaju...baš su preslatki skupa...hehe...

Sad malo idemo u budućnost...sutra je utorak...tj. za točno 1h i kojih 14 min...vjerojatno više nebu tak dok objavim post,al nema veze...sutra bi se trebala učiti povijest...a fakat bi mogla,bilo bi i vreme...inače,sutra idem u zagreb s ritmikom,u 15 do 3 trebamo dojti pred turist...baš bi mogla dojti na prvi sat,tak da idem sa Svenom u školu i da se na prvi sat dojdem onka malo zajebavati i onda sam otidem...baš bi bilo dobro...ma došla bum...ovak i onak nemam kaj za delati celo jutro...

To bi za sad bilo to...nisam baš imala neku inspiraciju za post pa sam sve gluposti nametala...al nije ni bitno,glavno da je post...Pozdrav i pusa svima...i poseban pozdrav Jeyi i Juji (kak to slatko zvuči: Jeya i Juja...hehe) i nadam se da bu njihova veza potrajala...jer je Jeya neki dan izjavila da hoće stabilnu vezu...baš me zanima kak bu ona to zdržala...al bumo vidli....želim im sreću!Bokić svima...

| 22:21 | Komentiraj (14) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<