nedjelja, 09.04.2006.

Ah...kaj reći?!

Došla sam prije otprilike 1 sat s mise...koja je trajala 2 vure!!!Nije bilo dosta kaj su celu crkvu zasmrdeli s onim tamjanom...ne...još je i kapelan moral celu misu ne govoriti nego pjevati!Da se ubiješ...a ova dva mulca...Šalvari i Sven celu su se misu kesili i nekaj izvodili.Nakon negde 40 min kaj je misa trajala,Jeya,Anta i ja otišle smo van...naravno,za nama su došli i ovi dva,pa posle Eva,njena sestrična i jedna Dora sa škole...Da smo još malo nutra ostali mislim da bi se od tog smrada zrušila.I još k tome crkva je bila tak puna,kaj se nisi mogel pomaknuti,a kamoli nekam sesti...Posle smo se vrnuli i išli po hostiju i tak nakon nekog vremena konačno je i to završilo,otišli smo po potpise i doma...Aleluja!Ali dok sam došla doma čekalo me iznenađenje...moja sestra...ah...ima neku bebu...Babyborn se zove.Dobila ju je za prošli Uskrs od "zeca"...došla je 500kn!!!Dobro ja sam dobila mobitel,tak da...uglavnom,ta beba jede,piša,sere,plače se...čak joj i suze ideju!Ne znam kaj sve ne dela...No i dok mene nije bilo moja 'draga' sekica nahranila ju je i dala joj piti...naravno ova se odma popišala u svoju pinky kahlicu!Ali joj je pozabila deti pelenu i zaboravila je da se beba nakon nekog vremena posere!I kam bi ju drugam posela nego na moj stol na kojem mi je bila majca...i to čista majca,koju je mama konačno oprala nakon tjedan dana!!!I naravno kakve sam ja sreće to derište se posralo na moju friško opranu majcu!!!!!!burninmadToliko o bebama...a moja sestra je luda za bebama.Doma ima 3 bebe koje su visoke metar i pol...sve su posednute na njenom krevetu i lepo me navečer gledaju sa svojim velikim očima...Ko u nekom hororu!!!Samo nek si još jednu bebu kupi i onda nebu dobro...Zato vam preporučam da velite starcima da sestrama ne kupuju bebe koje pišaju i sereju!!!Manje je brige s pravim detetom...Ah...Evo tu vam je dole slika od te bebe i njenog pinky pribora...tak da znate,dok sestra vidi tu bebu da ju što dalje odvlečete...savjetujem iz vlastitog iskustva!
Image Hosted by ImageShack.us

| 12:52 | Komentiraj (14) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<