designe by:mistique_me

subota, 02.12.2006.

Time goes by so slowly...

Čini mi se k'o da su prošle 3 godine otkad sam posljednji put čitala nečiji post ili zavirila na neki blog, a u biti je samo mjesec dana brzinski proletjelo. Zašto onda ja imam filing da se radi o godinama? Ja sada zaista tražim razlog tome, ali teško je dati samo jedan…stoga ću ih nizati dok god mi padaju na pamet.



1. Jedino raspoloženje koje meni može poslužiti kao inspiracija za izražavanje emocija je tjeskoba. U posljednjih se mjesec dana nisam ni sjećala da ona još uvijek postoji ni da sam ikad bila njezinom žrtvom. Sunce je bilo na mojoj strani ulice. Leptirići su bili u mom želucu, čemu ne pripadaju nužno zasluge muškom spolu, već su bili nastanjeni u meni jednostavno zbog toga što sam znala razlog svakog svog koraka, sve što sam uradila uklopilo se u sliku onoga što sam željela. I iako mi trenutno svira stvar imenom Sadness (zaista dobar mix), moje se raspoloženje nije promijenilo, ali (nadam se) prolaznu tjeskobu ipak osjećam. Naime, ovo je prvi petak popodne u jako mnogo vremena kojeg provodim kod kuće, bez društva, bez frendice s kojom bih pomno analizirala ključne trenutke u proteklom tjednu te isplanirala subotu. Ines, fališ mi!! Tim više ča te boli glava…k'o da i mene boli skupa s tobon!

2. Izlazila sam …dosta. Često nisam vidjela dalje od tih subota koje su postale moja glavna motivacija…tužno…ali ni to se nije promijenilo. Densanje u Magnusu a potom u Kuku i dalje se ne skida se s prvog mjesta moje liste potreba. Ipak, ne bih detaljizirala iako su možda baš neke pojedinosti izravno odgovorne što eto, upadoh u crnu rupu.

3. Jeste li doživjeli ikada katarzu? Oh, ja jesam…taj osjećaj spokoja postignut neposrednog nakon što iz sebe izbacite (doslovno) sav višak, sve što vam smeta, sve što je neizrečeno…trnce i hladnoću (brrr) koji su me pri tom procesu tresli ništa nije uspjelo ublažiti, ali nakon toga sve kreće ispočetka. Vrijednost druge šanse je neprocjenjiva, ali ja sam ipak nehotice postavila cijenu po kojoj sam je prodala.




4. Ostarila sam godinu dana u samo jedan mjesec. Istina, nisam se previše bunila tada protiv starenja, (a nije ni da se sada bunim), ali znam da ću možda već za tri godine poželjeti usporiti godine, vrijeme, prirodne tokove… Obilježavanje godišnjice moga života zapravo je neposredno vezano uz pročišćenje mog duha iz točke br. 3, a što je, da se naslutiti, vezano uz još gornju dvojkicuŕ 2 + 3 + 4= gdje sam bila tako dugo (ne brigajte, nije ovo nikakav složeni algebarski izraz).

5. Razno:
· Muke iz školske klupe (svašta čovjeka može sputavati od pisanja posta).
· A ajde, da ne dužim i srčeko mi se malo trzalo…eto priznah sad…al' toliko o tome


I neču više da pišem…jer ionako od onih koji ovo uopće krenu čitati, malo njih stigne do kraja…

I samo da znate…ono na NIT-u, u srijedu u 6 popodne i četvrtak u 9 i pol ujutro sam stvarno bila ja!


| 11:14 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Copyright © What u see is what u get - Design touch by: mistique_me

Život je prilika- iskusi je,
život je ljepota- divi joj se, život je san- učini ga stvarnim, život je izazov- suoči se s njim, život je zadatak- izvršavaj ga,život je igra- igraj se, život je dragocjen- njeguj ga, život je bogatstvo- čuvaj ga, život je ljubav- uživaj je, život je tajna- pronikni je, život je obećanje- ispuni ga, život je tragedija- uhvati se s njom u koštac, život je avantura- usudi se, život je sreća- zasluži je, život je život- brani ga.




Dužnost bez ljubavi stvara ljutnju.
Odgovornost bez ljubavi stvara bezobzirnost.
Pravednost bez ljubavi stvara poteškoće.
Spretnost bez ljubavi stvara okrutnost.
Prijateljstvo bez ljubavi stvara licemjerje.
Urednost bez ljubavi stvara sitničavost.
Čast bez ljubavi stvara ponos.
Vlasništvo bez ljubavi stvara bijedu.
Vjera bez ljubavi stvara fanatizam.
Život bez ljubavi nema smisao.
ALI život u ljubavi je sreća i radost.



INFERNAL
"From Paris to Berlin"


From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
and all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love

Patience is a game,
and every night I say your name,
Hoping that you'll answer
'cause I'm going insane.
It's quite along time ago ,
You brought me out of control,
Hungry for your lovin'
like I know what that might be

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you

Teasing was the thing
and now I just can't let it go
Meeting you were something no-one else needs to know
I guess I'm thinking of you,
like I would know what to do
If and when I found you, but I don't
I've got no clue

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you

who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you

From Paris to Berlin,
in every disco I get in
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you,
you left me longing for you,
you left me longing for you,
you left me longing for you,
you left me longing for you