designe by:mistique_me

četvrtak, 02.11.2006.

Gdje je srce da se slomi?

Prošlo je mjesec dana otkad sam posljednji put nešto pisala s ciljem objavljivanja u ovom mom kutku…Mjesec pun obveza, napetosti, promjena, iznenađenja, užitaka, noviteta, previranja…
I mogu se pretvarati i reći da su me isključivo školske dužnosti spriječile u želji da natipkam nekoliko misli koje mi svakodnevno odvlače pažnju, koje me tište, zbog kojih mi treba snaga i dok samo dišem…
Ali iskrenost je jedina praksa koju ja znam…
Iskrena ću biti ako kažem da sam u proteklih mjesec dana učinila nekoliko grešaka koje si nikad ne bih smjela oprostiti, iz kojih bih trebala izvući pouku, ali ja si niti ne zamjeram, ne zamjeram si što su greške počinjene u trenutku nepromišljenosti, ne uzimam si za zlo ni to što sam hladna na njih…
Ne želim opravdavati svoje postupke, ali imam štošta za reći u svoju obranu. I moram to reći sada kada sam postala svjesna svojih osjećaja, sada kad sam se otrijeznila, sada kad više ne maštam…i dok ponovno ne počnem maštati




Vjerovala sam u nešto što nije nikad postojalo, u čemu nije bilo ni trunke iskrenosti, ali je meni ipak bilo vidljivo.
Živjela sam izvan ovog svijeta, uživala u iluziji koju sam si prisilno stvorila, ali je s nikim nisam željela podijeliti.
Poboljšala sam, po prvi put u životu, mišljenje o sebi, sliku o svojim osobinama, ali ona je sad zamrljana i nejasna.

Te je večeri alkohol kolao mojim žilama, riječi su nezaustavljivo navirale, a svako moje osjetilo budilo potrebu…
Žestina unesena pićem strujala je kroz moje tijelo, lomila svaki trag otpora i na kraju rastrgala moju iluziju u tisuću mjehurića…
Voljela bih kad bih bar malo žalila za njom, pa čak i kad bih suze lila, samo kad bih nešto osjećala.



Pitam se, nekad, gdje sam izgubila svoje osjećaje, gdje ih mogu naći, gdje čame bez svoje vlasnice, tko ih je prisilno oteo, prisvojio si sve ono što nude- ljubav, tugu, strah… Tko plače mojim suzama? Tko na dlanu drži moju sreću? Tko zna moju sudbinu?
Zanima me u kojem sam to trenutku toliko otupila, toliko da me vlastita nesreća ne dira, ne tišti, a pogreške ne izazivaju kajanje…ne osjećam potrebu da popravim neke svoje postupke…da izmijenim neke riječi…ne želim mijenjati svoju prošlost i ne želim zbog toga upirati prstom u sebe…
Postoji li netko zbog kog ću moći iskreno zaplakati, zbog koga ću pored topline osjećati i brigu, s kim ću osim potrebe osjećati i sebe, tko neće u meni buditi samo strast, već i ljubav, s kim ću moći razgovarati, a ne samo smijati se


No, iako hladna, ledena nisam i topli dodir naći će put do mog srca, osjećajna riječ probudit će moje emocije, duboki pogled izazvat će moju dušu. Ima jedna osoba u mojoj blizini kojoj, iz sjene, to svakim danom sve više uspijeva




| 23:39 | Komentiraj (3) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Copyright © What u see is what u get - Design touch by: mistique_me

Život je prilika- iskusi je,
život je ljepota- divi joj se, život je san- učini ga stvarnim, život je izazov- suoči se s njim, život je zadatak- izvršavaj ga,život je igra- igraj se, život je dragocjen- njeguj ga, život je bogatstvo- čuvaj ga, život je ljubav- uživaj je, život je tajna- pronikni je, život je obećanje- ispuni ga, život je tragedija- uhvati se s njom u koštac, život je avantura- usudi se, život je sreća- zasluži je, život je život- brani ga.




Dužnost bez ljubavi stvara ljutnju.
Odgovornost bez ljubavi stvara bezobzirnost.
Pravednost bez ljubavi stvara poteškoće.
Spretnost bez ljubavi stvara okrutnost.
Prijateljstvo bez ljubavi stvara licemjerje.
Urednost bez ljubavi stvara sitničavost.
Čast bez ljubavi stvara ponos.
Vlasništvo bez ljubavi stvara bijedu.
Vjera bez ljubavi stvara fanatizam.
Život bez ljubavi nema smisao.
ALI život u ljubavi je sreća i radost.



INFERNAL
"From Paris to Berlin"


From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
and all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love

Patience is a game,
and every night I say your name,
Hoping that you'll answer
'cause I'm going insane.
It's quite along time ago ,
You brought me out of control,
Hungry for your lovin'
like I know what that might be

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you

Teasing was the thing
and now I just can't let it go
Meeting you were something no-one else needs to know
I guess I'm thinking of you,
like I would know what to do
If and when I found you, but I don't
I've got no clue

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you
you left me longing for you

who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u
who-hou-u

From Paris to Berlin,
in every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you

From Paris to Berlin,
in every disco I get in
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
And all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you,
you left me longing for you,
you left me longing for you,
you left me longing for you,
you left me longing for you