chocolate girls

10.02.2006., petak

alo!

evo moj novi post..danas je bilo ludo u školi..u našoj,zelinskoj,dvorani je bilo županijsko natjecanje iz rukometa i to kad smo imali nastavu..natjecanje smo gledali pod tjelesnim(nismo ga ni imali),pod povijesti i engleskim nas učiteljice nisu pustile..ustvari ravnateljica nije dala(a ona je bila)..pod hratskim nas je pustila..i tak mi idemo gledati finale u kojem su bile naše rukometašice i tam neke iz Križa..ne moram niti govoriti da su naše pobjedile..navijači iz Križa su nas živcirali pa smo ih gađali s bocama i tetrapacima..i tak..onda pola našeg razreda nije išlo na biologiju..ja i tina(moja frendica)smo došle na pola sata i tek je onda išla zapisivati ko nije na satu..imale smo sreće..al je mene nakon 15-20 minuta stjerala sa sata zato kaj sam bil jako "dobra"..svaku riječ kaj je ona(profa)rekla, ja sam joj bezobrazno odgovorila..bilo mi je dosadno..pa me stjerala..a jebiga..kaj bi joj ja kad je malo puknuta.. danas sam vidla svog miljenika..Tomislava..samo smo frendovi..da nebi bilo nismo znali..vidla sam i svog dečka..vjerojatno ću ga ostaviti zato kaj volim jednog drugog..nono ak ovo čitaš nikom nemoj ništa reći..molim te,ubit ću te ak kome veliš..uglavnom,žal mi ga je zato kaj je dečko stvarno dobar i ok je,nije ni tolko ružan,al ja jednostavno..volim nekog drugog..nadam se da će shvatit,da se neće ljutiti i da ćemo ostati frendovi..da..u utorak mi je imendan!!!i´m so happy!!jedva čekam..nadam se da će mi jedan dečko poklonit nešto..ne mora biti ništa veliko..malo ali slatko i romantično..da bar..no dobro,idem se ja i dalje nadati a vi komentirajte..inchica daj ti napiši koji post..


pusek ;* svima želi Valen..
- 18:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ovo posjeti :)

Image Hosted by ImageShack.usBlog.hr
Image Hosted by ImageShack.usForum.hr
Image Hosted by ImageShack.usovo je fora blog
Image Hosted by ImageShack.usanamarie
filip06.blog.hr
zeleni.blog.hr


Image Hosted by ImageShack.usPJESMA KOJU TRENUTNO SLUŠATE:SEAN PAUL:WELL BE BURNINImage Hosted by ImageShack.us

ovo nam služi za vrijeme kad ne možemo normalno komunicirat pa koristimo net za to.by
KAJ OPIS BLOGA PA OVO JE NAJBOLJI BLOG!jel tak?naravno da je..pusa by

nekaj malo o nama:
valentina:13 godina 7.razred strijelac po horoskopu.
ines:13 godina, 7.razred rak po horoskopu.

malo animacija:
Image Hosted by ImageShack.us

myspace

myspace graphics



Image Hosted by ImageShack.us

myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



Image Hosted by ImageShack.us

myspace

myspace graphics



Image Hosted by ImageShack.us

myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



i za tebe:

myspace

myspace graphics



chat












Image Hosted by ImageShack.usDEČKO MJESECA:SEAN FARISImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usGRUPA MJESECA:GREEN DAYImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usPJEVAČICA MJESECA:AVRIL LAVIGNEImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


hey*

svašta može mašta :)








sean paul-well' be burnin

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us