četvrtak, 25.01.2007.

Biserka 2. dio

Kako sam briljantne izjave mog srednjoškolskog profesora T.T objavila u brošlom postu, sada namjeravam napisati najjače izjave kolega iz školskih klupa.

- Kvadrat bidona (binoma)

- Krv je mišićni organ težak oko 300 grama...

- Kotulica je umanjenica od veste (vesta se u Dubrovniku kaže za haljinu)

- Prof.: Lako se ženit pravit djecu, ali treba imati para.
Učenik: Treba imat onoga dole! dead

- Naprsnik (naprstak)

- Vodi se rasprava o cvijeću, kolega naravno priča nešto drugo i malo glasnije izvali: Talibani!
Prof.: Ne, nisu ti ovo tulipani.

- Pitanje: Zašto su u Lazaretima stajali putnici?
Odgovor: Da bi se odmorili! ( da se kuga ne bi proširila u grad, bili su u karanteni )

- U kojem smo mi sad stoljeću?? wave

- Nastavnica traži od mene po drugi put da ponovim što je rekla, a ja pojma nemam jer je ne slušam
Ja: Ma nastavnice, meni to ne može doći do mozga!

- Prof T.T ispituje učenika imena hrvatskih velikana, a učenik čita sa ploče (na kojoj piše prvo slovo imena i prezime):
Marulić, Hektorović...
Prof: A kako se zvao Marulić?
Marko, Marko Marulić
Prof: A Hktorović??
Neznam profesore nisam bio kada smo učili imena!!! smokin

- Kako se zove kost na kojoj sjediš?
Guzna!?!

- Do kada dojke rastu?
Dojke rastu cijeli život!
Da, je to tako ti bi bila u školi, a one u Cavtatu. thumbup

- Mudra rasprava dvojice učenika:
Ti si stariji od mene 2 mjeseca
Nije nego 9
11 - 9 = 2
Nije!
Nego koliko?
8! yes

- Prof.: Jesi ti napisala kada pričaš?
Jest ona nego obješnjava meni, glup sam ko avion za ovo!

- Pokušavamo se sjetit kako se zove crtić sa dva zelena žapca:
Tončo i Pončo! Ajme Chiquita zapiši ovo, kako se zove ono točno
Ja: Tončo i Poro (Pancho i Toro)

- Šutite više vo vam je zadnja opomena!!!
Jeli ja?
Ti i ti do tebe!

- Prof.: Kakav je oblik trokuta u donjem dijelu trbuha kod muškaraca?
Trokut vrhom prema dole
E, moj A. onda bi ti trebo poć i provjerit što imaš između noga. nut

- Priča se o Noinoj arci
A kako je on spasio ribe??

- Sinoć sam popodne spavala

- Ona je spavala i probudila se mrtva (našli je mrtvu)

- Pozna ti Bačića?
Ne, nisam imo mačića imo sam psa!

- Nama je profesorica u osnovnom razredu...
Moji kolege to čitaju i nije im baš jasno
I: Ma što je tu smiješno
I. pita M.: Kontaš li ti što je tu smiješno?
M: Neznam...
Pet minuta razmišljanja i M. kaže: A osnovnom RAZREDU!?! zujo

- Na što se dijele komunikativni činitelji?
Na telefone!

- Pubertet je sazrijevanje djece u ljude

- Čime je pračena proizvodnja spermija?
Revolucjom smijeh

- Našto ćemo misliti kada rečmo Hrvatska?
Na Jugoslaviju ( Na Bansku Hrvatsku)

- Kojem oceanu pripada največim dijelom tzv. Artički ocean?
Antartiku?!????

- Ja sam mu reko da sam živio s tobom (blizu tebe)

- Ti si vazda s ovom gajbom...(mislila je na ekipu)

- Planeti zemljine skupine se razlikuju od jupiterove po broju STANOVNIKA!!!! rofl headbang
(satelita)

- Što zamjenjuje zvjezdica?
Sve što na nebu sja

- Kada na vrbi rodi BANANA

- Kako si riješio test?
Napiso sam ime i prezime

- Dundo Maroje je Marov otac, a tko je Maro?
Njegov sin

- Gdje su vuklani u Europi?
Na Havajima

- Nabroji vode na kopnu
Oceani zujo

- Ti češ nam reči nešto o pustinjama jer je tvoje znanje jedna velika pustinja

- Svršeni oblik glagola živjeti?
Umrijeti

- Kakav je to pravokutni trokut?
On ima sva tri prava kuta

- Ostale su mi pare u lijevom džepu desne jakete!

- Cipele na kat (tak)

- Čekaj stavit ću slušalicu u drugo uho da te bolje vidim

- Mješavinom crn i žute rase nastaju ZOMBIJI

- Učit ćemo ili nismo još?

- 3 i 3 su 6 i 4 su 7!!! (inče to profesorica zbraja ocjene) bang


Sada malo prjevoda s engleskog:

- Homesick = doma bolestan

- Twenteen (12, po nekima) yes

- ...because of the large number... = zbog mnogog broja

- He works in office = on radi u pošti

- Stockbroker = čovjek koji krade


Pa prijevod na engleski:

- Začinjena hrana = SPACE food

Pa malo briljantnog čitanja...

- Deck chair = dick chair ... desk chair


i odgovaranja:

- With whom is talking Paul?
Paul is talking to ... his umbrella. wink


I kada se smatra da je rečeno dovoljno:

AND TO JE TO!!!

- 23:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Profile

You Don't Want To
Mess With Me!!!

Archives


SCORPIONS
I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world closing in
Did you ever think
That we could be so close,like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Chorus:
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever

I fallow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

The wind of change blows straight
Into the face of time
Like a stormwind that will ring
The freedom bell for peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change


Places to Go

Lakeisha
Festina
Sherry
Sufix
Milat
Acrobat
Suncokretna
Maroons
Zorbas
Nevjerna
Siddarhta
Lana&Paola
Patnje mladog...whatever

Tagboard

www.blog.hr
www.net.hr
www.blogskins.com
www.imageshack.us

Quote

If we had no winter, the spring would not be so pleasant: if we did not sometimes taste of adversity, prosperity would not be so welcome.
-Anne Bradstreet (1612 - 1672)

Favorites


CON LA LUNA LLENA
Sentado en un coche de hielo
Que se derrite cada amanecer, no puedo
Pedirte que te quedes hasta mańana
Pedirte que me enredes hoy en tu pelo

Quisiera ir de la mano de este sentimiento que llevo tan dentro
Y me cuesta tanto, tener callado cuando te encuentro

Porque te quiero como el mar,
quiere a un pez que nada dentro
Dándole de respirar,
protegiéndolo del viento
Porque te quiero dibujar,
desnuda en el firmamento
Pa hacer todavía ma bonito,
ma bonito el universo...

Pa subirme a un tejado con cara de pena
Y tocarte una teta sin que me veas
Y hacer bien la maleta pa quedarme en casa
Jugando un parchis con la luna llena

Porque esta muy deprimida
Y se esta volviendo loca porque el sol ya no la mima
Porque el sol ya no la toca
Pero cuando se ponga buena
Brillara en tu ventana morena
Pa decir con luz blanca y sincera que esta noche:
Quiero morirme a tu vera

Porque te quiero como el mar,
quiere a un pez que nada dentro
Dándole de respirar,
protegiéndolo del viento
Porque te quiero dibujar,
desnuda en el firmamento
Pa hacer todavía ma bonito,
ma bonito el universo...

Quisiera ser tu amuleto y veneno en tu aire
Quisiera ser para ti un vicio inconfesable
Yo quisiera llegar hasta marte, desnudo sobre tu cama
Quisiera volver a hechizarme en tu bruja mirada

Porque te quiero como el mar,
quiere a un pez que nada dentro
Dándole de respirar,
protegiéndolo del viento
Porque te quiero dibujar,
desnuda en el firmamento
Pa hacer todavía ma bonito,
ma bonito el universo...

Misc.