Fellowship

Arhiva

Kontakt

My favs

10.01.2007. / Budi dobar, izij (pojedi)...

Na trenutak ću se odmaknit od tematike koja dominira mojim blogom čisto poradi bezobrazluka pojedinih bloger(ic)a. Večeras je kap prelila čašu. Krađa nije rijetkost na internetu, blogovi vjerojatno spadaju u kategoriju najranjivijih ili najiskorištavanijih u te svrhe - primjetila sam kod par "kolega blogera" koji su imali problema s krađom tekstova - no u mom slučaju radi se o dizajnima.

Kao što se dalo naslutiti iz mnogobrojnih komentara koji su ih tražili - radila sam dizajne za blogove - svima koji su poslali mail - u što kraćem roku - bez ikakvih uvjeta. I što se dogodilo... netko je promjenio boju pozadine i sliku sa strane - te time cijeli kod dizajna kojeg sam ja napisala (a sa 100% sigurnošću znam da je to kod koji sam ja pisala) svojata kao djelo vlastitih ruku i bezobrazno mi to daje do znanja. Možda se čini kao sitnica - no jednostavno ne volim kad me netko tako manta.

Ovo nije prvi put - ali je bome zadnji.

Neće više luda Azzul radit dizajne - ne ne - nema više, FINITO!

..olitiga riječima jedne poznate ličnosti: "tko je jamio, jamio je".








Copyright © 2005-2009 Azzul S'phyre