body Truba nije guba - Child of the Shadows - Blog.hr body

subota, 26.04.2008.

Truba nije guba

Sranje! Sranje! Sranje!

No, da.

Evo, dame i gospodo, opet smo tamo gdje smo već bili.

U carstvu nule.

Opet sam truba.

I ne mogu ništa suvislo napisati da mi život ovisi o tome.

Jer, vidite, ja bih (kao žena) trebala biti sposobna učiniti više stvari odjednom.

Mislim, kad treba crtat matematiku i usput objašnjavat fiziku, to funkcionira.

Ali moj usrani um se nije sposoban koncentrirat na više stvari odjednom.

Naime, moj um je koncentriran na školu.

Ne znam zašto, jer ja u cjelokupnom planu nisam koncentrirana na školu.

Odnosno, ja sam koncentirana na sve osim na školu.

I na blogove, naravno.

Opet sam u toj blokadi.

I opet serem.

Ne da mi se smišljati.

Ne da mi se sjedit pola sata pred kompjuterom i buljit u prazan ekran.

Ne da mi se slagati rečenice.

Ne da mi se.

NE DA MI SE.

NE

DA

MI

SE

!

I šta da se radi...

Ionako nemam što pametno napisati.

Svaki moj pokušaj završi kao trashy teen film o plavim curama koje gnjavu jednu curu.

Elem, sranjski.

Lene je počela kao "mračna" po nečijem opisu.

I ja sam odlučila da kako je počela, tako će i završiti.

U međuvremenu sam otvorila novi blog za kojeg kao imam nekakve inspiracije.

Otprilike kolko i za ovaj, ali da ja imam jelte neki privid da radim nešto sa sobom.

Ulg, opet sam truba.

A truba nije guba.

Dakle blog broj dva

21:01 - Komentiraj ( 8 ) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LENE

Image Hosting by Picoodle.com
° Lene Katherine Aase Riddle rođena je 17. svibnja i napunila je 17 godina što je čini punoljetnom u čarobnjačkom svijetu.
° Na 7. je i završnoj godini osnovnog magijskog obrazovanja u Školi za vještičarenje i čarobnjaštvo u Hogwartsu. Razredbeni klobuk ju je svrstao u Ravenclaw.
° Lene ima sestru blizanku Aase koja je u Slytherinima.
° Ona svira klavir i skladala je nekoliko svojih skladbi.
° Ima komplekse iz djetinjstva zbog toga što joj je otac Voldemort, a majka smrtonoša.
° Teško nalazi prave prijatelje.
° Često je osamljena i tužna.
° Najdraži predmet su joj Čarobni napitci.
Image Hosting by Picoodle.com

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee