subota, 10.03.2007.

i'm back!! :)

dakle. svjeze izmucena nakon prekinute veze, i svjeze okupana nakon cijelopodnevnog spavanca, odlucila sam malo okreniti plocu. he he...

dosad je (i ne sada samo nedavno zbog prekida, nego cak zadnjih nekoliko mjeseci) razmisljanje teklo ovako... prijepodne: 'joj vidi petak je danas. londoner. mogla bi ici, nisam se dugo naplesala.' popodne: 'joj neda mi se sada razmisljat o svemu, navecer cu...' navecer: otvorim oci (popodnevno odmaranje), vidim kako sve treperi u narancastoj boji na laptopu od poruka s msn-a, i skuzim kako malo malo netko nudga... ali.. meni se tako neeeda... bilo bi bolje da budem veceras u sobi. malo gledam film i to. da. i poklopim laptop i okrenem se na drugu stranu.'

he he... i tako, veceras se meni ide u taj londoner. ne jako. ali ide mi se. javim se frendu 'oces me voditi pleeeaseee? :)', kaze: ajde...

i tako, dosla tamo, a ono neki meni nepoznat sastav ekipe... iako sam znala dobar dio, ipak sam plesacica... :) ali... nije mi bila neka atmosfera... mislila sam da cu se vratiti u gorem stanju nego u kojem sam krenula.

sreca pa nije bilo tako.

sjecate se onog lika o kojem sam pisala da me bilo trta pitati ga za ples jer je iz los mamberosa..? sjecate? e taj. uglavnom, on nije bio vani. :)) nego je bio netko jos zanimljiviji. i mislim si ja, stvarno bi bilo vrijeme da ga pitam za ples, planiram mjesecima. ali trta me. i tako, lovim priliku par pjesama... i ulovim. i krenem. predomislila sam se 4 puta u tih cca 5-6 metara. ali, eto, ipak sam na kraju dosla do njega.... i tako... pitam ja i on odbije....!!

ma kako da ne, naravno da nije odbio!! :) heh... nego, dodjemo mi na podij... i pocnemo plesati...

...neznam sta bi sada rekla. bla bla bla.... ma nije vazno. necu vam sada pricati o tome kako je bilo, vazno je da sam ga pitala...

je, je, kako ne!!!!!! ha ha ha ha! mislite da sam skrenula? naravno da cu reci! :)

bilo je doooobrooo!! :) sve je bilo nekako poletno, ali umjereno, njezno ali odlucno.. i mastovito... i super, i tako sam ga mogla pratiti, i ah... i bilo je... a..... i aaa... :)) znam da svi znate kako je to kad vam se dogodi 'the ples'. dead znate? e pa nije bilo tako! bilo je boljeee!! :) belj...!

cak bi se usudila reci da me podsjeca na vedrana... a cure koje su plesale s vedranom... znaju sta zelim reci. :) (vedrane kad procitas ovo, nemoj se umisliti..! dobro, bar ne jos vise nego dosad:))

(i netko je bio slikao..!! jel zna tko jel se te slike objavljuju gdje na netu, kao prije sa strossa, ili je to za privatnu kolekciju??)

da se ja vratim onom bitnom... nakon plesa (samo dva nazalost, smrc... :), kao da mi nije bilo dovoljno lijepo, dobila sam i pohvalu!! necu sada u detalje, da nebi pomislili da se hvalim, ali ukljucivala je neke stvari o mom shvacanju ritma i kretnjama... :) pozitivne...

heh... znam kakva sam sada mala luda curica ispala, pogotovo u ocima te osobe koja ce ovo isto procitati, jer posjcuje ovaj blog... :) ali nije mi bitno... meni bilo lijepo, a sudeci po njegovom komentaru i njemu, sto je vrlo bitno jer bi mi bilo totalno bed da sam se brukala... pa eto... sta sad... lijepo je nekad ponasati se djetinje euforicno... ;)

u nastavku je bilo jos jaaako puno dobrih plesova... :) iako me pjesme nisu bas odusevljavale, plesaci su bili dobri... :) ...a tek reggaeton... joj. to je nesto... nesto sto... joj. ja bi svim ljudima koji su imali ikakvu ulogu u stvaranju reggaetona kao plesa dala nobelovu nagradu! hihi :)

sve u svemu, vecer je bila jako uspjesna... malo me vratila... falio mi je ovaj osjecaj.. kada se vratim s plesnjaka puna pozitivnih emocija... za koje ne smijem riskirati da ih zaboravim, pa ih brze-bolje zapisem i objavim na blog kako bi i vas davila njima... :)

umorna sam... covjeka izmori ples s nekim iz mamberosa... ha ha ha... :) vjerujte mi na rijec... ajde.. idem.

stvarno idem. samo sto nisam krenula. sad cu... evo, tri cetiri sad!! ali samo, ovaj, da vam prvo kazem jos nesto. moram. ljudi, znam da vam se cini da sam malo, tako, lud skrenula... :) ali, nisam!! vjerujte mi na rijec..! ...ja vam nikad ne bi lagala oko neceg toliko vaznog... :)) hm. da.

noc :)

- 03:53 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.