listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Klikni...ili...nemoj?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Image Hosted by ImageShack.us


KLIKNI:

Create your own message at BlingyBlob.com



u ovom blogu cu pisat o raznim zanimljivostima iz mog života! o :ljubavi ,ludom razredu i puuuno
tooooga


Hit Counter
Hit Counter


Free Music

Free Music





EO VAN NEKI SUUUPER BLOGOVI
POSJETITE IH OBAVEZNO!!!!!!!!!!!!!!!

moa nena_d_napaljena
antea_d_ludacha
moa karlica
sara_d _zaljubljenathumbup
splitsko_stanje_umaparty
moa_dora
ivona_and_mateja _d_kraljice
pave_and_marte_d_legende
moa_mime
moa deby_d_sexacha
moa peky_d_carica
svalina
moa andre _d_hipijevka :-)moa bebi_d_jebachica

SALJEN JEDAN VELIKI POZZ:
(mom zakon razredu)

-Romanu,Brunu,Leri,Smoli,
Tukicu,Zubi,Dinu,Damji
,Marku.V,Radi,Jakši,Baraki

-Antei,Nevii,Sari,
Andrijani,Iris,Marini,Anji

_:::::::Za pOcEtAK nEsto MalO omEnI::::::_

...zOwEN sE InA....

-pRezIMe wAs Se Ne TIcE...

...idEn u 8.d RaZrEd O.Š LUčAc...

.....zOwU Me Inchy IlI NanA....

...rOdEnA sAn 20.7.1992.....
...hOroSKoPU sAn Rak....
=#FF0000>....vOlIN:
obitelj,prijatelje,
lito,brac,moga pasa,moe prije,
plesat,piwat....slusat mjuzu,
izlezawat se,
odbojku,slatkise....i jednog
malog.. dobre i
iskrene ljude.....kisu,sunce,
putowanja,ziwotinje

..MrZiN....
glupe i umisljene ljude
koi msle da su nekoi nesto...
ogovaranje,
zelenilo,razmazenke,zimu,
neke profesore,jednu osobu
koa me powridila,vitar,
dwolicne ljude....



nEsTo o MoJiN PRIjAmA :
_MoA Ana IlI aNChy_

....to e najopicenija zenska koju znana...
jednostawno je obozawan.....mala e teska
reperica i lici na angelinu joile..mrzi kad joj
to gowore al jednostawno je
prelipa........trenira judo.....heheeh




_mOa AnTeA oLiTiGa TeJcHy_


...mala moa slatkica....treca olsenica....
slicnesmo narawi pa se chesto
znamo poswadat...
al to brzo prode...ma sta da kazen
...,trenira hip hop,
luda za jednin malin.......hehehe



_mOa SaRa iLi SaRiTa_
....znamo se od malih nogu...
.super zenska,zna se zezat....
trenira vaterpolo i super joj ide...
zaljubljena u jednog debila.....


_MoA aNdRiJaNa iLi aNdRe

...a sta da kazen za nju....luda,zabavna uvik
spremna pomoc....voli zezanciju i
jednog lika...hehehe..trenira atletiku...
ma moa mala hipijewka.....hehe
slusa swei swasta,,,i radi ludilo dizajnowe....
zna powridit cowika
a da to noje ni svjesna......
iako to nece da prizna.....


_MoA MaRiTn OlITiGa MaRtE_


......super prija iz ulice...
toje teska kraljica...koe ta baze walja..
kad je upoznas jednostawno je moras wolit...
uwik je uz mene kad triba..lipa zgodna,i
uwik nesto prigowara u wezi iizgleda.....



_moj MaJa_

....moa carica s zbora,obozawa smedu boju.
i jednog lika....obozawa se cipat......
jednog lika jedigla bowanon u glawu
...muski oprez...heheh..zgodnica.....


_MoA AtA IlI AntoNijA_
....mOja najdraza rodica

swe joj mogu rec.....
uwikkkkk spremna pomoc......
..luda opicena....
sminkerica..ma mala sexachica..



_pEtRa oLiTiGa peKy_
..prelipa,zgodna,slatka,i
saritno zaljubljena...
super zenska...obozawan je..
.lipo se oblaci....i ima lip osmjeh....



...MoA bUbA ILI aNdrEa LjUBetIC....
moa sexachica...smisnica moa...
super se oblaci...
kraljica.......

...Moa MaLa DoRiCa....

..teska kjraljica,lipo plese i piwa..
.voli se zezat.....brzo prica..heheh i
preludo sesmije..hehehema legenda...

.....MoA mAlA tEiCa OliTiGa PeTeRiCa....
Moa mala slatkica,zaljubljena u hm...
naslow swe gowori ...hehee...uwik je
tu..moe rame za plakanje...kad mi e najteze ona e tu....

....Moa sanda ili mime....
carica iz ulice..znamo se osan godina...
legenda....moj tjelohranitelj hahahah...


....mOa KIKE....
sedmasica moa..ma teska
legenda obozawan tu zensku....


....moa deby....
lipa slatka luda i opicena..to swe
gowori ma ludakinja moa....



.....

ovo su van moje prije koje nisan stigla nabrojit
; from lucca:
kraljica,luda ,zabavna i lipo pleseee!!!!!!!
DORA-moja mala sedmasica ;BUBA-sexsaca mala,PEKY-.....
,kike-stoka bolesna-
ike-........ karla-......eni.... moj SANDICKA(MIME)-moja kraljica znan je ima 10 god i cilo lito smo se druzle

from pojisan:MATEA-legenda,iVONA-kraljica,
BRUNA-luda,zakon caricaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
,sanda-...... ,
lea-kraljica,nazorka-legenda,jope-.....
i ostala ekipa:danijela,andrea,ivana,maja moa nives . anita , lina, sanja, petra ,jelena...............
ako san nekog zaboravila , nisan namjerno! pozz
svima koje san zaboravila nabrojit!!!
Image Hosted by ImageShack.us

prijateljice

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice....


Image Hosted by ImageShack.us

joooojjjjjjjjjjj

Image Hosted by ImageShack.us

shapicaaaa


Image Hosted by ImageShack.us

bas su .... ono... hmmmm...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
alo gdje ste!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

juuuuuhooooooooooooo
Image Hosted by ImageShack.us

pussssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!



STARKEEEEEEEEE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

SKEJTEEEEEEEEEEEE

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

PUNOOOO MALIH SLIKICAAAAAA

Image Hosted by ImageShack.us

joj koji slatkissssssss
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



ZA MOG JEDINOG DADUUU!!!!!!!


HAJDUUUK

Image Hosted by ImageShack.us

Himna Torcide

Noćas draga, noćas draga
opet ću se napiti;
Za Hajduka, za Hajduka -
iz sveg glasa pivati



Kad Torcida, kad Torcida


pusti grla hrvatska;
Sve se trese, sve se trese -
ori pisma Hajdučka...

Ja te volim, ja te volim,
ja te volim Hajduče!
Baklje gore, baklje gore -
umirit ćemo za tebe!



evo malo nice sms-ova
I love your eyes jer su very nice. Malkice look at me, a poslije toga don't forget me. Moje heart tik-tak for you zato što I love you!
Image Hosted by ImageShack.us

Nije me strah kad me ostave svi jer znam da nećeš i ti! Nije me strah kad oluja se sprema jer imam prijateljicu kakvu nitko nema.

Image Hosted by ImageShack.us

Već polako mi se drijema, koga želim ovdje nema. Mjesec sjaji cijelu noć, pusa tebi, laku noć!

Ovdje je noć i svuda je tama, moja duša bez tebe je sama. Nebo je tamno i mjesec drijema, kako je tužno kad tebe nema.

Many people will walk in and out of your heart but only true friends will leave footprints in your heart!

Nikad nisam mislila da ću te upoznati, nikad nisam ni sanjala da ćeš mi se toliko svidjeti i da ću te tako jako zavoljeti, čak toliko da te više nikada ne želim izgubiti...

Ako me jednom poželiš poljubiti, ako me jednom poželiš zagrliti, ako jednom poželiš da sam pored tebe, za to što nisam, krivi sebe!

kliznula je niz obraz, na usnu je stala, bila je tako vrela i tako mala, u njoj se skrivala tuga, u njoj su usnule boli, ta je suza znala da te srce voli.

Nikad baš nikad shvatiti neću zašt sam baš u tebi tražila sreću, nikad baš nikad shvatiti neću zašto sam od svih budala izabrala najveću.

Zašto sam baš tebe srela, zašto kad to nisam smjela, zašto me zanio pogled oka tvog i zašto sada moram patiti zbog tog!

Važno je samo da negdje pstojiš... da postojiš i da me voliš, važno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kada mi to treba.

Remember my name, remember my face, 'cause there ain't no other honey that can take my place!


Ostani tu gdje jesi, u mom srcu na istoj adresi, da te mogu uvijek naći da ti kažem koliko mi tvoje prijateljstvo znaci


Voljela bih da sam droga, da me voliš kao Boga, da me ubrizgaš u vene i da umreš bez mene!

Image Hosted by ImageShack.us

o škollllli!!!!!!!!!!!!

mani se ljubavi,teske brige,
dok si u školi drži se knjige!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

OKICE!!!!!!!!rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 16.10.2006.

volim teeeeeeee

VOLIM TE NA SVIM
JEZICIMA:

cerekAfrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
BiH - Volim te mala
Bambara - M'bi fe
Bangla - Aamee tuma ke bhalo aashi
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah Cantonese
Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Creol - Mi aime jou
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
English - I love you
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia oi
Hrvatska - Volim te dosado
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
cerekcerek



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

- 21:18 - ...KoMmM... (14) - ...pRiNtaJ... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.