nedjelja | 22.01.2006.


hm.. nisam vise solo :))

sorry sto vam nisam ovako dugo pisala ali eto.. vise nisam ni lose volje :)) a sto cu vam ionako ja udepresena?

osmjeh sjaji na mom licu lol :))

i zelim vas pitati nesto naravno- kako izgleda vas idealni dejl iliti spoj?

pussa od koke na speedu i frenda... koji vise nije samo frend :)

- 22:56 - Komentari (104) - Isprintaj - # -

ponedjeljak | 16.01.2006.

svi mi volimo crtiće i svi smo mi djeca u duši.

zato podržimo povratak crtića u 19.15 na HTR1 prije dnevnika!

ODITE NA ovaj LINK I POTPIŠITE PETICIJU!

p.s treba vam točno 3 sekunde za to :))

kiss

- 00:10 - Komentari (70) - Isprintaj - # -

subota | 14.01.2006.

Subotnje jutro..


Bilo se sinoc na partyu, pilo se, plesalo se i sve je to bilo ok ali nesto je falilo.
Naime trebao sam se nac sa "chick on speed" i trebali smo provest vikend zajedno i to me cinilo ful sretnim i bio sam sav u oblacima (i jos sam) ali nismo se uspjeli nac jer je sticajem okolnosti ispalo da ipak nemoze doc u zg.

Tako sam ovaj vikend umjesto s njom, proveo s frendovima, standardno....monotono i nista posebno.

Sad me boli glava i jos sam mutav i tuzan... al eto, bit ce jos vikenda kad cemo se nas dvoje moc nac i jedva cekam :)

pusa, malena

& pozdrav svim citaocima bloga..posebno onima koje od sinocnjeg opijanja boli glava hehe

- 14:18 - Komentari (23) - Isprintaj - # -

srijeda | 11.01.2006.

neka me tuga puca... i to jako... neznam zasto.. ko da mi se neki strah uvukao u tijelo.. mozda sam se zato zdebljala 2 kila hah.

ne volim ovaj period nakon sto prođu blagdani.
nekako se nemam cemu veseliti..

monotonija mi je usla u zivot. bas bezveze. treba mi dobra formula za opijanje. kolko god da popijem nikako da djeluje.

sto predlazete?

- 16:47 - Komentari (61) - Isprintaj - # -

nedjelja | 08.01.2006.

Fix


Svi smo mi narkomani novog doba, samo što kod nekih fix nije droga nego tehnološka spravica ili nešto deseto...

Moj fix je muzika, laptop, mobitel, gramofoni, mixeta, televizija.... dalje se nemogu sjetit, al sam siguran da ima još toga...


Šta mislite, o ovoj činjenici:

Novi tehnološki izumi, novi gadgeti, novi farmacijski proizvodi, nova hrana...Sve je testirano na sve, sve je to uredu, ne zrači, ne šteti i super je. Mi to prihvaćamo, kupujemo, koristimo; Oni zarađuju.
Nakon 10 godina korištenja nekog proizvoda, dolazi do prvih simptoma da taj neki proizvod zapravo šteti čovjeku, makar su ga oni testirali na sve. Testirano može biti, ali ne na taj način na koji taj proizvod dijeluje na čovjeka tokom 10 godina korištenja.
Mi smo žrtve, ali tu nemožemo ništa.
Što nam onda preostaje, nego da uživamo u svemu tome koda nam je zadnje... Stoga, idemo se svi fixat.


pozdrav, idem se fixat muzikom i mobitelom ;)

- 15:04 - Komentari (51) - Isprintaj - # -

srijeda | 04.01.2006.


koe je vama naj donje rublje? a koje na suprotnom spolu?

i koje boje?

:))

- 13:57 - Komentari (76) - Isprintaj - # -

nedjelja | 01.01.2006.


eto..u novoj godini smo..

mrzim novu godinu..mrzim tu ponoc kad se pozdravljam sa svim ljepim sto mi se dogodilo u proteklih 365 dana.. bas mrzim..neka full velika tuga me uhvati.. a ova godina bila mi je bas za pamcenje..

moja ljubav me nazvala tocno u ponoc..zvao me tokom cijele noci..samo da mi kaze da me voli jako, jako.. ah..jos sam pod dojmom..

jeli docek nove godine ispunio vasa ocekivanja? kako se osijecate sada?

- 19:02 - Komentari (74) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>