linkovi








myspace layout

myspace layout



Blog na kojem ste svi bili
Vučica
Lenchy design




by: gadura

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skini se!

pimp myspace profile

pimp myspace profile


zabava!



pimp myspace profile

pimp myspace profile














Which HP Kid Are You?


i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

i'm in gryffindor!

Click here to get avatars like this!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alien & Smile

bedzevi.com,button,badges,priponke,BMW

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skini se!

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons



Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI yEp :-: NoPe

by L€nCh! D€s!gN

Opis bloga

koliko vas je bilo od 24.3.09.

Free Site Counter
Free Site Counter





Created by Ljubavna Spajalica - Ljubav za sve


myspace layouts

myspace layouts



Moj savez ( DOĐITE )


/a>




adopt your own virtual pet!


















Myspace Falling Objects















myspace layouts

myspace layouts



Moj 2 virtualni pet






osobni

Pravila:
1. Ostaljajte mi puno komentara!!!
2. Ako vam se ne sviđa blog samo ga zaobiđite!!!
3. Ako se počnemo čitat ja vas stavim i vi mene stavite u linkove
4. Slično ko pr.2 nemojte mi vrijeđati blog i najbitnije i mene.

TO! je TO!
wavemahwavemah

Image and video hosting by TinyPic

profile editor

profile editor






o meni

myspace backgrounds images

myspace backgrounds





Create a Lava Lamp









NADIMAK: Rap-boy

DOB: Kaj vas briga nutzujo

MJESTO PREBIVANJA: Hrvatska, a di bi drugdje? hrvatska

VOLIM: hip-hop, košarku, cure, sebe, i naravno, ovaj blog

NE VOLIM: dečke (mislim na ono "više od prijateljstva"), malo mi je dosadan nogomet, cajke, thompsona

NAVIJAM ZA: dinamo, chicago bulls i boston, cibona...

IDEALNI TIP CURE: niža od mene, smeđa valovita kosa, oči....whatever, dobra guza, NO SILICON, dobra osoba, ne smije bit sponzoruša

i ne da mi se više pisat, ak želite više saznat o meni čitajte moj blog

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


free myspace layouts

free myspace layouts



srijeda, 23.07.2008.

Super dan

Kad sam se probudio jedva sam čekao da idemo kod frizera wink
Malo mi je išla moja duga kosa na živce, dobro nije tako duga ali za mene je bila.
Pošto ja imam kovrčavu kosu kad je pustim malo mi se počela ricat.
Kad sam bio kod frizera dođe moja sisterica.
Išli smo u Namu i kupili smo rekete jeeeeeeee. Kad smo išli prema autobusu
neka je baba se umješala u neke pitanja. Ja njih ne kužim samo nas prisluškivaju i samo da neš kažumad
Tak sam se iživcirao da sam je skoro gurnuobangali nisam suzdržao sam se.

Pred kućom smo. Dogovorili smo se kad dođemo doma igrat ćemo bagminton,
ačli kiša mora sve upropastit. Ali sam došao doma na blog naughtysretan.
Kada je prestala padati kiša išli smo van na bagminton.
Sisterica i ja igramo tako dobro da bi mogli u Pekingdead.
Pa onda vrijeme sve pokvariheadbangmadpuknucu, ah.
Sljedeči put kad smo igrali igrali smo ko da smo osvoili Pekingdeadgreedy.
Pa je počela GLUPA KIŠAheadbang.Ali opet sam otišao na blogfino
Aj bok ljudovi i ljudice komajte mi pa ču ja vama
mahwave



| $"OsTaVi TrAg"$ samo....(14) | Pir!nT | # |