www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

myspace

eto.evo.eno. - vrtni patuljak u ronilačkoj opremi - Blog.hr

vrtni patuljak u ronilačkoj opremi

srijeda, 17.01.2007.

eto.evo.eno.

nisam se sad mislila vrnuti. preveč tega bi pisala ampak nis znala kak bi sega tega bolše složila.
al denes sam bila vu dijoni. dučanu. tam sako malo idem ostaviti flaše i zemem si 5 (pet) kuna.
denes stojim u redu, da dam teti blagajnici papirek de piše da je chew dala flaše i da joj teta blagajnica treba 5 (pet) kuna za to dati.
ispred mene ženska...jeno 50 let. uredna. pristojna. točno kak su tete čistačice u mojemo osnovnjaku bile. nu, točno tak. kužiš da ni klošarica ni niš sličnoga božemiprosti al kužiš da neema kaj za jesti i tak. mislim, ''pramiće'' si je zadnji put naredila dok je napunila 21 (op.a. mrzim farbanja i pramiće. kose i svega ostaloga! farbanje. vragmater)
nu i tak ta teta da papirek od flaši, teta blagajnica provleče kroz skener, cifra 4,00 kune. teta z flašama da litru mleka, 4,30 kune.
žena jadna nije čak uspela zez smeča zvleči dost praznih flaša kaj ih gospoda hedonisti u smeče hičeeju. i ženici totalno neugodno, da je gore pisalo da je mleko 3,70, da nije ona kriva...i sad, mislim, nisam bogatunka, al, dala di joj 100 kuna nek si za se to mleko doma zeme al, vidim ženica totalna poštenjača, kričala bu če ju opče pitam je bi joj ja dala te 3 jebene hrvacke lipe.
posle tega dojdem doma, muž me pita da mu ščupam 4,5 hiljade istih tih hrvackih kuna da si čovek plati ratu nečega kaj nečem reči. 4,5 hiljade koje imam 'raspoloživih' (daklem minus do majmunovoga) al ih nemam svojih!
ondak sam mu to lepo zez dijone ispripovedala, odustal je. nije mu vise nist novcih trebalo.
ono kaj očem reči, je, moja plača je relativno dobra. al moja plača je jaaaako mala za firmu u kojoj delam i naspram kolega guzičara kaj pak oni imaju.
ALI
sama sam si posel zaslužila. saki mesec tulike i tulike kapne u sekundu. otkaza nemrem dobiti dok firma ne propane. morem 5 porodiljskih jen za drugim odguliti, otkaza nem dobila. morem gro kredita zdiči. morem vse kreditne kartačnjače dobiti. posle božičnice, ja 3 put obhajam okoli čižmi za koje sam mam znala da su baš kak chew šika. i onda sam pukla. kupila sam si čižmake. jesam! nisu bile jeftine (ok nisu bile ni pačoti ni nikakovi drek). jer chew si je zadnje čižmake kupila dok je bila curičkica, 2000 vu milanu! jesam! vu milanu! i tak si računam, navek šparam i šparam, pak nofce dam za mužjakove gaće da ne hodi podrapan il za maščobu kaj bum vu frižider dela. i još 18 kl dobila!
a-a, nebum.
al bogmeš više nem ni flaše vu dijonu nosila. jer sem jenu subotu popizdila kad mi je dedek od jeno 70 let kantu za smeće prekopal, dok nis skužila da dedek prazne flaše išće. bogmeš, od sad mečem flaše vu vrečku kraj kante, pa nek si sirotinja zeme, ne daj bog da nekomu fali 3 jebene kune za litru mlekeca!
do ibera!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Bigoo.ws All for your blog