jezebel's anatomy

utorak, 03.06.2008.

? ? ? - - - ...

lights will guide you home
and ignite your bones
and i will try to fix you


djeca se igraju s fontanom. trče kroz mlazove vodenog svjetla. vode bicikle u wellness. slade se mokrim gaćama u centru grada. ljeti se tolerira, pa ipak, ne usudi se svatko. priča se čak da je jednom došla neka žena sa šamponom (druge s muževima što često lunjaju jer je maza izgrizla kamasutru) i na gradskom trgu oprala kosu. a bila je odrasla.

ideš li? ne? da? ne? želim... glupo je... želim... trebam... uz zvuk fontane me držao da se ne poskliznem, pokušavajući mi osvježiti osmijeh pokojom kapljicom.
upala sam u polusan, a pljuskanje realnosti se u pretvorilo u surealnu kišu.
i mučilo me: kiši li ili ne?

when you try your best but you don't succeed
when you get what you want but not what you need
when you feel so tired but you can't sleep
stuck in reverse


baš kad pomislim da shvaćam što se dešava, baš kad samu sebe uvjerim kako zapravo kiši... fontana utihne. i onda me opet iznenadi. baš kad

zaspem u njegovim rukama uz fontanu na glavnom trgu, baš kad se osjetim... sanjam kako sve nestaje. i probudim se uz kišu što klizi mi niz obraze.

and the tears come streaming down your face
when you lose something you cannot replace
when you love someone but it goes to waste
could it be worse?


po prvi sam je put djetinje-odraslo mrzila. jer više nije bila samo fontana za igru i promatranje mlazova svjetlosti. sada sam vidjela mračne kapljice što čine mlaz i usprkos svom redu samo kaos, sudaranje, što ako, upitnike, bez točke, tri točke... i uistinu je počela padati kiša i sve je bilo jedna velika fontana. i sve je bilo jedan veliki pljusak. a oči su me pekle. i htjela sam se tamponirati od svega, ali tamponi tomu ne služe.

na bedžu mi piše „što ako...?“
stil mi je nedosljedan. što ako...
...gubim?

and high up above or down below
when you're too in love to let it go
but if you never try you'll never know
just what you're worth


a možda mi sutra padne klavir na glavu.

tears stream down your face
i promise you i will learn from my mistakes
tears stream down your face
and i...


...fix...

- 10:17 - rec' (1) - isprintaj - #