jezebel's anatomy

subota, 05.01.2008.

bumerang od papira

bila jednom jedna mala djevojčica… da, tko drugi nego ja. pisala sam. sublimirala.
ne bih li nešto našla. otkrila. naučila. osjetila.
nešto novo. nešto lijepo. nešto čvrsto. i zauvijek.

napravi, dočekaj vjetar, zamahni, baci!…

...

ništa.
samo hrpa bizarnih bljeskova, dobrih metafora, ali previše stranih i neugodno zagonetnih, a da bi čovjek poželio susresti ih dvaput.
zastrašujuće praznih, a opet neobično punih.
projicirala sam se u taj svoj naizgled siguran, a zapravo olujni svijet na papiru…
i uvijek bi me vjetar bacio natrag u stvarnost.

napravi, dočekaj vjetar, zamahni, opet baci!…

...

ništa.
stvarnost je uvijek bila tu. a ja bježala od nje.
ja sam uvijek bila tu. i bježala od same sebe.
želeći se pronaći ja sam se gubila.

leti, leti, bliže, bježi!...

nedavno sam našla te papire. ništa posebno, par loših pričica s elementima ekspresionizma. ali uplašile su me. dobrano. kao da to nisam bila ja. ne, to ne mogu biti ja. to ne smijem biti ja.
pobacala sam ih. sve odjednom. gadilo mi se listati i birati hoću li možda nešto zadržati ili ne.
neka ide. sve! u smeće.
zacrnila sam potpise koje sam nevješto vježbala na koricama bilježnice ne bih li čak i radoznalu čistačicu koja nam vozi smeće spriječila u naumu da dobije komadić mene. one mene koju ne želim. ne dam komadić. moje. ničije.

leti, leti, bliže, sagni se!...

papiri nisu bačeni...
doduše strunuli su do neprepoznatljivosti tamo negdje na smetlištu.
toliko neprivlačni da možda čak ni siromašno dijete ne bi htjelo raditi loptice ili avione od njih pa makar bili suhi i podatni…
da ni smrznuti beskućnik ne bi pokušao s njima potpaliti vatru i riskirati onu zadnju slomljenu šibicu sto mu pitaj boga kako nije ispala kroz rupu na džepu.
ali...
papiri nisu bačeni.

leti, leti, bliže, u napaaaaaad!...

u meni su. ne mogu pobjeći od njih.
bumerang... izradila sam bumerang od papira.
u meni su. ne želim pobjeći od njih.
bumerang… najbolje da mu se samo nasmijem i kimnem glavom.

bumerang od papira… sumnjam da bi se mogao nazvati patentom.
zasigurno ih ima još. da, uvjerena sam.
ali i dalje ih izrađujem.

- 00:10 - rec' (1) - isprintaj - #