< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ukratko:
-Thea
-4.11.1992,19:40.Dbk,
-Idem u 1.b HTk u Korculi
-jedinica


MSN-
tea_sponzorusa@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




-hm,dosta cudna..
-Ne virujen puno ljudima
-Osjecajna,al to ne pokazujen
ZabR*NJENO (kod mene)
-Ne zaljubljujen se cesto BOJIN SE.
-Mogu potrosit,e =)
-Volin bit u pokretu(akšn plizz)
-Izlazci,party,ka(f)eee..
-Razmazena(eto ajd)
-MOje naj :
-A.m.locerek
-Ancycerek
-Tonkacerek
-Sanjacerek
-IVanacerek
-Tresnje i jagode =)
-Msn,rici su suvisne
Moto:Ne opterecuj se prošlošću;
Prosla JE!
-Zelila bi putovat,skakanje iz
avioncica,tetovaza skorpiona,
I NAPOKON NAC NEKOG
KO ME vOLI I KOGA JA VOLIN..sretan
(mogla bi se ja nacekat)tuzan




Skorpion

Simboli strasti, perverzije, ljubomore.
Svoj plijen ni s kim ne dijeli
Dobro zna koliko vrijedi i što želi
Ali nemojte je prevariti uvijek vraca Duplo..
U rijetkim trenutcima ljubomore
SPREMNA je NA SVE!
Hladnokrvna i u opasnim situacijama.
Voli opasnost.
Tesko je zadovoljit..
Mane osvetoljubivost, ljubomora, ironija,
svojeglavost, naglost, bahatost,
nepomirljivost, prevelika težnja za popularnošću.


Image Hosted by ImageShack.us


"Kad jednoj ljubavi dođe kraj, slabići kukaju°, energični smjesta pronađu novu ljubav, a pametni su je već odavno imali u rezervi*."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(AM.Lo i ja)
jednom kad sretnes me
to necu biti ja
vec samo uspomene
mrve sjecanja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
samo prazna bol
sad je ostala
prazna bol kajanja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i sta radis ti
nije vazno mi
tek kisa jesenja
podsjeca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kap po kap
kisa sprema se
samo da znas
nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap
opet padat ce
te duge kise jesenje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ljubav je poput rata: lako ju je započeti, ali vrlo teško zaustaviti."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Umo
AM.Lo
M.Lo
Nike N°
KapeLINA
Sandra
MTR
Vally°°
ZoZo



petak, 06.07.2007.

°°Kao sta vidite nisam se odavna javila jer NEMAN VREMENA!!!°°
O osnovnoj nezelin vise pricat,sve me vise zanima srednja...Hmhm,pitanje je ocu li se upisat u HT(nesto)!Ja to nezelin upisat,al eto Prosa prijemni za drugu skolu,ah sta je tu je..Iz Orebica se niko nije upisa,al nadan se da ocemo na drugom roku...~EkIpA~ bi trebala bit vrhunska jer manje-vise svih poznam..

~Polako dolazi ekipa svi se okupljamo polako...Svi se zalimo na °nocni zivot°,ah..Lito amo rec nije ni pocelo....Meni je SUPER!!!Izlasci,tulumi,Lucica&Palomino----->To se trazi!!!!
Nemogu virovat da mi nedostaje skola,ali navikavan se polako na ˝SLOBoDU˝...Ne moram radit nista,tj. ne ZELIN...Lito zelin iskoristit za maximalnu zajebanciju,druzenja,upoznat nove ljude(Kao one s Novog Zelanda),provat nesto novo...

Moram rec:
-NEMOJTE ZABORAVIT DA JE DRUGI ROK U PONEDINIK!!!
-Da se odavna nisan zabavila ko u Korculi za pola Nove godine!!!
-Nadan se da idemo u nediju na Severinu opet u Korculu...
-25.7..je Mokalska noch---->Dobra sjecanja...
-28.7..Je Zabranjeno pusenje..(Hm nadam se da je zabranjeno,lol)..


~Pogledajte kako nama je bilo za zadni dan SKOLE~













| komentari (51) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.