petak, 08.12.2006.

Vrijeme je za NOVI POST!!!

Evo ljudi vratila se Chea iako je bila mrtva neko vrijeme jer sam je ubila jer je postala preozbiljna i bila je trula gotovotri tjedna,ali sam je i oživjela jer sam shvatila kao je upravo ono ono što me drži na životu.....No da ja sada prestanem besciljno blebetat krenutit ću s onim s čime sam htijela početi.

Evo zaključila sam da danas svi govore o položaju žena i muškarca u društvu pa ću se i ja dotaknuti te teme....
Zašto današnja mladež misli da su žene stvorene za kuhinju i za rađanje djece?Dobro nemaju sada svi takvo mišljenje,ali dobar dio ima.Ili zašto žene uopće iam pravo glasa?A zašto muškarac ima pravo glasa?To što oni imaju onu stvar nije razlog da ponižavaju žene i da se prema njima odnose kao prema poslijednjem smeću.Zašto bi muškarac morao kolo voditi?Mislim koliko je muškarac zaslužan za civilizaciju toliko je i žena.To što ja imam maternicu ne žanači da se ja hoću u životu posvetiti kuhanju ručak i praju gaća mužu.Hoću i ja uživati u životu koliko i on.A i mi žene samo glupe jer dopustimo da svaki frajer koji naiđe gazi po nama.Stani i bori se za sebe i za svoje ja jer jedino tako nećeš ispaštati.Kakav ti odrediš da će ti biti život takav i je...I da zašto muškarci neće ženi oprostiti prijevaru?JEr su preponosni,ali očekuju da se žena ponizi zbog njih i njima to oprosti.Drage moje cure imajte svoje ja i preko njega i svog ponosa ne dajte jer samo ćete sebi zajebati život,a onda ćete roniti suze i pitati se zašto baš ja?!?

Vaša Chea!!!cerek

| 10:44 | Komentari (20) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>