srijeda, 18.10.2006.

Dosta!

Dosta mi je svega!!!
Dosta diskriminacijama,podsmijesima i svi ostalim jebeno negativnim podsmijesima.
Pun mi je kufer slušati ono:"Ovaj je rekao ovo,a onaj ono...." i slične gluposti.
Misilim ok imaj ti svoje mišljenje o svemu,ali mene ne uvlači u te svoje spike.Mislim ja sam se previše opekla ove godine s tim glupostima.
Ne kažeš ništa i onda ti se jedna kujica ide bahatiti.Mogu joj se na glavu popišati.
Samo da mi je znati tko o kome sere.Ja o toj osobi ili ona o meni.
Ma dosta zamaranja s tim glupostima.
Dosta priča o muškarcima jer su svi isti(dobro ne baš svi,ali 90% je)!!
Stvarno nemam riječi za takve postupke.
Dosta mi je rasne diskriminacije!
Dosta mi je jebenih kurvi iz gimnazije(isprika izuzetcima)!!
Dosta mi je biti samo još jedna rupa u moru ljudi.
Dopizdilo mi je biti samo još jedna plavuša koja nema pravo na razmišljanje zbog boje kose.
Jebeno mi je previše biti samo još jedna žena bez mogućnost jer žene su za kuhinju!
Boli me ona stvar za druge veze.
Svi imaju problema osim mene jer ih ja ne smijem imati jer ja služim samo za ispovijedi drugih....



.....ja sa svojom glavnom cugericom.....pozdrav mojoj supatnici....zahvaljujem bogggartu na smajliću....

| 19:00 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>