nedjelja, 09.07.2006.

Još malo filozofije...hmm...da....baš to....

«Jučer sam bio pametan.
Stoga sam želio mijenjati svijet.
Danas sam mudar.
Stoga mijenjam sebe.»
(S. Chinmoy)

Evo nisam imala nikakvu pametnu temu pa evo…. Naime ljudi masovno griješe pokušavajući promijeniti druge misleći da su oni jedini savršeni i da svijet oko njih ne valja. Ne to nije tako. Svi smo mi ljudi s manama i vrlinama. Bilo bi monotono i glupo da smo svi isti. Te razlike nas i čine ljudima. Mislim da bez tih malih razlika ne bi bilo gotovo ničega što danas postoji. Netko je imao nekakvu zamisao, a netko drugi ju je nadogradio. Tako nastaje sva tehnika, sve oko nas što nije dano prirodom. Čemu pokušavati mijenjati svijet kad ni mi nismo savršeni. Prvo mijenjaj sebe tek onda druge i tek ćeš onda uspjeti u svojim ciljevima. Što bi se dogodilo da smo svi metalci, šminkeri ili nešto slično. Bili bi monotoni i svi bi se htjeli po nečemu isticati. Svi mi imamo svoje mušice i to nas čini jedinstvenima. Ako želiš mijenjati svijet počni od sebe!!! To bi bilo sve za sada kad mi nešto dojde izvalim…

«Pusti ljude da misle kako vladaju
i vi ćete vladati njima.»
(A. J. Cronin)


P.S. ja danas ode u slavoniju uživat.Tako da se ne vidimo,čujemo ili šta već do 3.8. Narode uživaj...Chea....

| 10:23 | Komentari (21) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>