subota, 24.06.2006.

Hmm....no title....

Evo narode da se i ja javim. Naime danas me zvala moja draga baka jer mi je imendan i rekla kako planira skoro umrijeti; na što joj odgovorih:»Čekaj iduću godinu pa onda umiri ova je već prenatrpana!». Kako lijepo u ovoj godini mi je otišlo na bilo koji način previše ljudi do kojih mi je stalo. Ugl. Da ja ne duljim i ne lupetam, čula sam da sam jako umišljena…. Još kad bi to mene pogađalo kao što to neki misle… A sad nešto u mom stilu: Koji je tvoj smisao i života i koji ti je viši cilj?!?- takvo pitanje mi je bilo postavljeno na vjeronauku ove godine. Čemu imati smisao života kad je on gotovo uvijek samo fantazija. Živiš tražeći smisao, a ne kako neki misle smisao života je biti bogat i slavan i to je dovoljno. E pa nije!! Kako možeš tražiti smisao u nečemu što te čini nesretnim?!? To zvuči totalno mizerno, ali prave stvari dolaze u malim pakiranjima. Ako ti imaš ovce nemaš novce i obrnuto. Čovjek je sretan tek kad je potpuno zadovoljan svime što ima. Uvijek se treba radovati i najmanjim sitnicama, a onda ćeš tek moći cijeniti i velike stvari. Oni koji nemaju za neke raskošne stvari znaju cijeniti ono što imaju, a ne kao ostatak svijeta cijene samo nešto što je veliko i skupocjeno. Tako što nema nikakvoga višeg smisla. Ili čemu ne poštivati tuđe odluke, stavove, razmišljanja kad su i naša veoma slična. Svi imamo ista stajališta ili abnormalno slična. Svi težimo ka nečemu i to nas jedino treba voditi kroz život. Pusti ljudi neka govore, misle i rade što god hoće, ali uvijek slijedi samo sebe i budi sam sebi potpora u životu i ne posustaj u svojim ciljevima. Tek ćeš onda biti potpuno sretan, slobodan i ispunjen, a sve ostalo nema smisla… život naučiš cijeniti tek kad te iznevjeri…. Uživej narode!!! Ja ode slavit…..

| 19:04 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>