nedjelja, 18.06.2006.

Rape me!!!

Evo jednog malo presimboličnog naslova,ali nema veze.Ja nemam pojma šta ljudi misle o meni i kako se kaže: NEZANIMA ME!!Pa jebemu mater prije nego što iskritiziraš osobu UPOZNAJ JE!!!Tako su i neki iz škole mislili da sam ja umišljena plavuša koja nosom para oblake,ali ja sam im potvrdila potpuno suprotno.Puno mi je ljudi to reklo,ali ja se na to slatko nasmijem jer ja svejedno ne procjenjujem ljude prema njihovim nadimcima,odjeći ili biločem sličnom.Jednostavno s vremenom upoznaš neke ljude,ali neke i ne jer su jednostavo preplitki.Baš jučer razgovaram s dva frenda i jedan koji ima viška para počne se hvaliti,kako je on obučen u marke,kako mu stari ima brod i kako se sve trebe lijepe na njega,na što ga ja upitam:"A zašto se trebe lijepe na tebe?" i on odgovori:"Pa zato što imam para!".I sad je to prava cura jer je dečka ocijenila prema novčaniku.Taj lik mi je uvijek samo zbog tog stava bio iritantan,ali iskreno nisam ga procijenila prema izgledu.Jer da jesam bila bi s njim,a nije da nisam imala prilika.Jebi ti lika ako je bogat i glup!S njim ne možeš ništa jer te takav neće razumjeti,ali ČAST IZUZETCIMA!!Evo vam jedan savijet:NIKAD NE PROCIJENJUJ LJUDE PO ONOME ŠTO PIŠU,PO ONOME ŠTO SLUŠAJU ILI KAKO IZGLEDAJU JER JE TO SVE SAMO POVRŠINA,A PRAVE STVARI SKRIVAJU SE MNOGO DUBLJE!!!!RAPE ME!!!!!

...Ovo je jedan stari post. Nastao je zbog sponzoruša,a i dalje stojim kod tog razmišljanja.....

| 11:52 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>