četvrtak, 15.06.2006.

Prvi post.....

Evo ljudi odlučila sam izbrisati stari blog jer je jednostavno za stari znalo previše ne željenih ljudi. Ljudi su jako okrutni i mrzim kad seru po meni a ne znaju me. Npr. Blacky me je mislila ispićiti,ali kad me upoznala shvatila je kakva sam ja. Imam ja svoje stavove i njih nitko ne krši,ali imam i neka načela za okolinu. Dok ti ne diraš mene neću niti ja teba,ali takni me i gotov si. Mogu biti jako staložena i mirna dok mi ne pukne živac. A sad da vas obavijesti šta ćete tu čitati. Kritiku društva, razne teme o kojima ljudi nemaju pojma, gledati ćete slike mojih izlazaka i sl. Uglavnom biti će puno o glazbi koju ja volim i o gitarama za koje živim. Sve u svemu ništa pametno..... Pusa narode....

| 18:47 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>