Dečki iz razreda



Tećer



Mali Shorty (Bruno)



Vrabac



Vlatko



Ivezić



Duvi



Evo nam i ekipe



I ´´ šećeri`` na kraju







  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: Crazy girls

font: ×

slika: ×

Opis bloga

Evo ovak ovaj blog sam sam
napravila da mogu na njem
ubit dosaduzijev sto je tesko
da dodem tu kad bježim
od problema koji me uvjek
uhvate......bang




Ovo sam vam ja:





TkO sAm JA???

ev ovak ja sam Tea
prezime nije bitno
zivim u kuci
ugl. u sl. brodu
imam 14 god
i idem u 7.a raz
NAJGORI na skoli
u skolu idem sam
da bi se zajebavala s
frendovima kojih je puno....nut
volim slusat glazbuthumbup
naj grupa mi je linkin park,
a naj pjesma sve njihove
od glazbe jos slusam punk,
hip-hop i rap..... cudna
kombinacija............
na prvi pogled izgledam
strasno al zapravo sam jedna
opićena sjebana cura nezrela
i uvjek spremna na
zajebanciju i svadu.............
jednom rijeci spaljenaaaaaaa
mrzim kada su ljudi umisljeni
i pretvaraju se da su nesto sto nisu
ima puno primjera za to a ja imam
sam jedan savjet......
be your self..............smokinsmokin




Evo još malo mene














Moje naj frendice:

Ja i Anamaria! THE BEST 4EVER





Ja i Edita! THE BEST 4EVER




Ostale frendice:


Tinchy

Image Hosted by ImageShack.us
By tealegenda_4evrc

Ana



Anja





Mrvicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Nikolina





Mare




Julijana






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



ponedjeljak, 27.10.2008.

Heyy

Hello ljudi.... kak ste mi...... ja baš nisam nesto......
Neznam ko da mi se neda živit.... zapravo i neda mi se.......
sve me živo jebe......headbang ljubav.... škola.......... a najviše...
prijatelji......cry Najfrendica me iznevjerila....
Fakat je postala umišljena... i glupa....
Issse ona se ljuti na sve sto joj kazem...
IRITIRA ME..........namcor ko da je napusena....smokin
A de sad mi kvari raspolozenje zbog nje i zbog nekih drugih ljudi sam u totalnom beduuuuuu
Ajd odoh ja... pokušat se smirit....
POZZZZZZZ zujo



~ komentiraj (10) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.