Charmpam cookies & cupcakes

četvrtak, 30.12.2010.

Šareni božićni darovi

Već neko vrijeme spremam se objaviti ove slikice, no shvativši da je već sutra zadnji dan ove godine, odlučih se da to mora biti u ovoj godini.

Uz svake kolačiće dolazi i priča, pa evo i priče o ovim božićnim keksima:

Pred nešto manje od godinu dana prvi sam put radila ovakvu vrstu keksi, s prhkim kolačem ispod i s ukrašeno s royal icingom (ilitiga po naški- štaub šećer i bjelanjak). Uvijek sam bila od onih koji vole crtkarati i ukrašavati, tako da su ovakvi keksi bili idealni za ispucavanje viška moje kreativne energije.

No za Božić sam imala jednu sasvim novu ideju vodilju..

Jedan dan sam pekla, a puna dva dana (ilitiga od jutra do sutra) šarala, ukrašavala i pakirala u celofan čak 130 keksiju, i sve to da bi ih – poklonila.
Pripremila sam boje, svu silnu hrpu keksiju i medenjaka, šaku čačkalica i salveta za popravke, a veliku šalicu vrućeg čaja i Antenu Zagreb da mi prave društvo i drže me živom.

Photobucket

Photobucket

I krenuh u farbanje!! (slike su malo lošije kvalitete jer su slikane mobitelom.. bilo mi je krivo fotića, da se i on ne ofarba royal icingom)

Photobucket

Po završetku sušenja, prvo sam odvojila dio za one najbliže, obitelj, prijatelje i susjede..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

..a neki su čak i dobili svoje jedinstvene i tematski posvećene (da, Harry Potter).

Photobucket

A ostatak.. ne biste mi vjerovali da vam pričam o tome kome sam ih sve podijelila.. Spakirala sam 50-ak komada u božićnu vrećicu, šetala centrom grada i nudila nasumično odabranim osobama da izvuku jedan za sebe.

Neki su reagirali iznenađeno, a neki su me pitali zašto ih ne prodajem ili ne reklamiram. Nisam znala kako im objasniti da mi cilj nije bio promidžba, već da učinim nešto drugačije.. i dam nešto bez da dobijem nešto zauzvrat.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I samo da još velim, vrijedilo je.. I opet bih!

30.12.2010. u 20:32 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (2)

Komentari da/ne?

Photobucket

Photobucket

keksi, kolačići, cupcakes i torte- za razne prigode, pravljeni od srca

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pinky.lil.angel@gmail.com