Photobucket - Video and Image Hosting

19.03.2007., ponedjeljak

Do it yourself- lako je

Da, lako je.. malo ćete se zabaviti, još manje materijala potrošiti, a svakako napraviti nešto što nemaju baš svi u ovom gradu..

Potrebno:
*nekolicina zanimljivih veselih gumbića (zavirite u prodavaonice gumbiju, iznenadit ćete se što ćete sve naći)
*konac u boji balerinki (ili vruće ljepilo u pištolju)
*glitter/liner penovi u bojama po želji
*strpljenje

Ne znam da li moram, ali ću napomenuti.. gumbe stavljajte prve.. liner penove zadnje..
Također, ako ste crtački talent, možete i crtati po gumi.. (po tkanini možda ipak samo penovima). U biti, možete s njima raditi što vam god padne na pamet.. izvezivati crteže koncem u boji.. svašta

Pazite na unutrašnju stranu balerinki (onu koja će biti u dodiru s kožom..) da ne bude kvržica i čvorića od konca.. (Ja nisam, zato upozoravam.. hihi)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Završni produkt.. :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 16:43 - Komentari (18) - Isprintaj - #

06.03.2007., utorak

Malo zime, kad je već vani nema..

Evo, ako vam i nije do zime, nadam se da vas neće isključivo asocirati na snijeg i hladnoću..
Upravo gledate u bogatu bogatu (dosad moju valjda najbogatiju) narukvicu, punu ledenih staklenih chipsova, poludragog kamenja, lažnih bisera, staklenih perli.. svega i svačega.. hope u like it.. :))

Photobucket - Video and Image Hosting


- 09:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ukratko..

Ciao svima.. ja sam Pam a ovdje vam predstavljam sve što moje rukice izrađuju..

Pišite mi na ovaj mail

Image hosted by Photobucket.com

pinky.lil.angel@gmail.com
(otvoreno i za pitanja, i za narudžbe a i za one kojima se priča.. hehe)

Image hosted by Photobucket.com

Moje jewel-blog kolegice :)