...3 luđakinje na netu...

30.04.2005., subota

NOTHING SPECIAL...

kad se zatulumari,treba znati granice!!! :))) heeeej!!!!pa evo i mene napokon!!!nakon metar vremena...znam,dosadna sam više s tim obećanjima da ću češće pisati ali...jednostavno nemam vremena,a i ništa se baš ne događa,nemam inspiracije(zahvaljujući "dragim" profesorima u školi).oni te stvarno znaju ubiti u pojam...ali neću o tome...baš sam danas nešto happy za razliku od prijašnjih dana! :)...možda jer sam cijelo jutro bila u gradu..naime pomagala sam josipi kupovati robu...sutra će biti kuma na krizmi!!!(ke lijepo,ja bih!!!)...baš mi se sviđa kako smo to iskombinirale...i ona se sjeti kupovati 5 do 12...uvijek zadnji čas...nepromjenjiva je...ali oprošteno joj je,jer su krpice stvarno mrak!!!baš mi je došao gušt pa sam lijepo isprobala haljinu sa svoje krizme...i mogu reć da mi 100000 puta bolje stoji nego prije 2 godine(Pogotovo na nekim određenim mjestima,eh :))) )...jedva čekam sutra ići u crkvu...obožavam gledati svu tu raskoš,kič,...makar je krizma zapravo čin o kojem bi svi trebali razmišljati,trebali bi preispitati sami sebe,svoju vjeru,,,ali mi smo takvi pa uopće ne marimo za to nego samo na to tko će biti lijepše sređen...eh taj naš natjecateljski duh...najčešće proradi kad ne treba.. :)...sutra 1.maj...šteta šta pada baš u nedjelju...i još kad je krizma...ova godina nam je cijela takva...ali svejedno ću pronaći malo vremena i skoknut na puntu...ipak je to naša rovinjska tradicija...baš mi se nekako spava...do 3 h sam gledala "American beauty"..i sad ću ga opet ići gledati...film mi je baš zakon...tipični američki film koji pokazuje zapravo pravu svjetlost Amerike...što sve postoji na svijetu...pokazuje kako smo mi svi različiti ljudi...baš je nekako po mom guštu...razmišljam se da li da idem večeras vani...nekako mi se neda..možda jedan đir...ali kako mi je stara danas lijepo sredila sobu,mislim da bih mogla ostati doma i uživati u njoj...ma vidjet ću...držite mi fige da donesem ispravnu odluku...hehe...ala boooooooooook......LOL.... :)))
- 16:06 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla