...3 luđakinje na netu...

16.04.2005., subota

ALOHA...

... hello ljudi!evo mene nakon tjedan dana...i to još subota navečer a ja doma...a šta se može!baš sam u nekakvoj depri cijeli dan,razmišljam o svemu i svačemu a na to me potakla upravo kiša koja je cijeli dan padala...pa naravno,mora biti ružno vrijeme u subotu! :( to je neko prokletstvo,ja vam kažem!:)...nisam dugo pisala jer praktički nema niš zanimljivo,novo...sve je nekako monotono...josy,tenyć i kontesa su sada negdje vani a ja sam lijepo ostala doma...nemam volje za izać vani...nadam se da je njima super!
zapravo,ne znam zašto sam uopće krenula pisati ovaj post kad sam u bedu...možda sam mislila da ću iz sebe izbaciti sve ove moje zrkane misli i osjećaje,ali očito mi ne ide...ali baš imam neki feeling ko da se cijeli svijet kreće a samo ja da stojim,sama i nemoćna...baš se nekako tako osjećam...ne znam da li se vama događa da ste neko vrijeme totalno happy a onda jedan dan sve padne u vodu,sve se preokrene...meni se to stalno događa...očito je sreća kod mene samo gost koji me svako toliko posjeti...znam,zvučim totalno pesimistično,ali tako je...kad bih bar mogla poput ovih delfina na slici odplivati negdje daleko,daleko...negdje gdje bih uspjela pronaći samu sebe...baš mi se sad u glavi vrti pjesma blvd of broken dreams...baš se tako i osjećam!!!ali valjda će biti bolje,I hope so...tek su 23h a ja sam već koma...tenyć i kontesa su izbrisale svoj blog...baš bed...njihovi postovi su mi bili inspiracija....sad sam prepuštena sama sebi...hehe...ali već ću ja pronaći nekakvu žrtvu... :)))...a niš,šta da vam kažem...vrtim se stalno oko jednog te istog,umorna sam i stvarno ne znam o čemu bih pisala...obećajem da ću ubrzo nešto smislit! P.S. nadam se da ćete i nakon ovog deprimirajućeg posta čitati ova piskaranja... ala kissich 2 everybody...
- 22:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla