...3 luđakinje na netu...

07.04.2005., četvrtak

NAKON DUŽEG VREMENA...

...everything is so confused... alo svima!!!evo napokon sam se prisilila i odlučila napisati nešto novo pošto su svi željni novosti...šta ne logba?evo da više ne gledaš 1. april...hehehe....ovi dani su bili izrazito napeti,puno toga se događalo,nekako mi je sve zbrda-zdola u glavi...jedva čekam da dođe vikend pa da si sve to lijepo posložim u glavi.kao što znate,tj. vidite po broju komentara,ovi dani su bili zaista burni...a ko je kriv?jedna neidentificirana osoba(ili više njih?) koja nam je pustila jedan "sočni" komentar...a što je još bolje nismo jedine koje su bile tako "počašćene"...tenyć i kontesa su po prilici i gore prošle...ne znam a i sumnjam da ću ikada otkrit ko je autor to bezobrazluka ali me to užasno izjeda...znam da su takve osobe užasno iskompleksirane pa ne znaju što će više sa sobom pa dođu i drugima zagorčavati život...mislim,nitko nije bez mane,svako od nas ima nešto što bi na sebi promijenio,ali ovo je stvarno bez opravdanja...žao nam je što smo okrivile dvije nedužne osobe...ovim putem se ispričavamo...ali znate...kad vam svi počnu solit pamet jednostavno poludite i počnete u to vjerovati...žao mi je što smo mi ljudi većinom takvi...umjesto da budemo svi među sobom prijatelji ili barem nešto od toga,mi jedva čekamo da netko pogriješi,da mu se dogodi neki ispad...jedino što vidimo su nečije mane...a o dobrim stranama se nikad ne priča...šta nije tako ili se varam?zbunjuje me sve to skupa...sigurno se pitate kako to da skoro nikad ne pišemo o ljubavi?pa upravo zbog tih osoba koje bi to mogle shvatit na neki drukčiji način i na sva usta početi govoriti neke besmislice...ne želimo baš pričati o svojim pvt stvarima...ali ovim putem ću pozdravit jednog lika (X) koji mi je rekao da ga bar jednom spomenem...a mislim da bi i od mene bilo fer jer je već i vrijeme...o njemu mogu reći sve najbolje,volim kad mogu sa dečkima spikati o svemu i svačemu...e kad ovo pročitaš pošalji mi sms...hehe...i tako...šta da još kažem?nakon dužeg vremena shvatila sam napokon neke stvari...ima nešto u onoj izreci: "ako naučiš voljeti sebe,i drugi će te voljeti"...nisu to samo puste,mrtve riječi na papiru...(naravno postoje neke osobe koje će ti odmah reći da si umišljen...a ma)...ali to je stvarno istina...cijelu godinu sam bila,ajmo reći u bedu,ljuta na sebe i cijeli svijet(kako bi moja draga mum rekla)...i baš sam se jadno,prazno osjećala...a sad sam se napokon počela smijati..radovati se svakom novom danu(i onda se nađu neke osobe koje ti daju "pohvalu" da se smiješ ko kokoška,i da se prestaneš smijati)a ma...ma sve u svemu,rekla sam sve što sam htjela...ajde ljudi uživajte,vi koji ste sretni podijelite tu sreću s drugima,koji ste tužni isto tako,i vjerujte svakome se od nas smiješi sunce iza oblaka...voli vas Paly...
- 21:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla