...3 luđakinje na netu...

28.03.2005., ponedjeljak

...EASY-GOING...

...Mirty & Josy-new year... danas je neki uškopljeni dan...na sve gledam realistično...skulirana sam,u potpunosti. bila sam na nog.utakmici u Žminju, igrao mi je brat baš ok, zadovoljna sam. nakon toga ručala sam kod bake u R.S.i stari me dofurao kod Paly...prošetale smo se do nogometnog, gledale 1.poluvrijeme... BAN,bio si prljav ko svinja iz korita...haha:) osim toga, pogledale smo jedan dio Crossroads-a i onda je došao Palyn stari na Villu Mariu... ma,mislim... mrakyć! jedino što me danas rastužilo je što mi je Marko u bolnici... long story... MARK_O,ŽELIM TI BRZO OZDRAVLJENJE...DA MI ŠTO PRIJE UŽIVAŠ U "Proljeću",a ja u Luki Nižetiću... heeeee.... by:YOUR White Flower. danas sam se sjetila i Davida ugledavši njegovog brata na tekmi;bio bi i red da se vidimo... a,šta'š..... idemo mi jedan đir... "LJETO ZOVE-TRAŽI AVANTURE NOVE!U TOM LJETU SU SNOVI..."JER,ZAPAMTITE, ŽIVOT JE SAMO SAN...ZATO-UŽIVAJTE SVAKI DAN- !!! BACIO,by:JOSY................ *BUDI SEXY,COOL...SADA TREBAM TE...I ODVEDI ME U SVIJET GDJE IMA LJUBAVI...PROMIJENI ME,DA LJUBAV OSJETM PONOVO...*
- 19:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla