...3 luđakinje na netu...

24.03.2005., četvrtak

WOW...

wow... ciao!!! we are together for the 2ND time!!! yeeeeeeeeee!!!gotovo je, gotovo...napokon praznici...počinje uživancija,zajebancija,kulirancija....jučer smo nakon šk.išle u Crystal...i moramo reći da je bilo super!Tenyć je poslije bila accompagnata da uno splendido ragazzo......MRAK!Samo ne znam da li su se pobarili...jer sam ja-Josy spavala i dobivala neke poruke...Qua-la...I hope da je bilo nečega,ako i nije,bit će...Grubićka,baš si prava p****...ma prijateljica...hehe...šta to mi čujemo,cuga neka,aaaa?!BRAVO,SAMO NAPRIJED!!!mi,tj.Paly&ja smo se vozikale bajsama...Cuvi...moje brijačko mjesto nisam pronašla...ko da je nestalo zajedno s njime...phue,phue,he...Daniela,Paly's mum,mi napraviše njoke...a,sada,moja mati Croata DaniJela opet onu kokoš i krumpire koje ne možemo smisliti nakon onog 6.raz.,tj.izleta!Mirty je išla u Imotski...=( kiss,cvjetyću!evo,Paly is coming..gren ja nach Hause...bacio!!!
hehehe...otišla...ups...nije...čekajte!!!joooj kad se ona nađe sa mojom starom...haha...to su sprdnje i po!!!najčešće na moj račun!!!hahaha...jupiii za pola sata idm kod frizera...popraviti pramenove...dugo nisam,a kosa mi raste ko trava...ke lijepo vrijeme je vani...baš super!i još nema škole!ma savršenstvo!!!e ljudi idem ja pomalo...moram se spremiti i još neke stvari obaviti...ajde see ya people!!!
- 14:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla